Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Skuldsatt pga ett spelberoende?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kash" data-source="post: 73440" data-attributes="member: 3902"><p>Var lite orolig för att läsa kommentarerna idag men tog det ändå ganska bra, du har helt rätt. Jag har ingen kontroll. Jag har redan gått över den värsta gränsen. Handlar väl mest om just det och inte att det är någon jättesumma men summan tycker jag är oväsentlig i sammanhanget. Jag måste sluta helt men det är så satans svårt. Klart jag har svårt att svälja min stolthet med allt det här. Man lurar sig själv att spela och intalar sig nästan omedvetet att det ska sluta bra. Jo det är som du säger pala87. Hade en liten summa på ett spelkonto för ett tag sen som jag lyckades göra 100x större på 2 dagar men större delen av pengarna försvann såklart snabbt när jag spårade en dag. Jag har varit på spelberoende möte för nåt år sen så kanske är dags igen nu när jag är i en värre situation. Jag tänker som att jag inte vet vad jag ska ersätta det med, men har insett att det inte går att resonera så för när man spelar så är det vanligt att fantisera om vad man ska göra för pengarna om man vinner. Som att man spelade för att man egentligen vill göra nåt annat. Så man lurar sig själv att det handlar om att spela för att kunna göra annat.</p><p>Tack för många bra svar. Ni är mognare än mig, i varjefall med det här. Jo har definitivt varit situatiner där man inte riktigt varit där mentalt. En av de saker jag hatar mest är att resultatet av ett spel kan påverka om det blir en bra eller dålig dag.</p><p></p><p>Innan tjejen gjorde slut funderade jag på att lägga korten på bordet så hon fick ta hand om min lön men jag hade redan förstört för mycket. Vi passade nog egentligen inte så bra ihop så försöker tänka att det var för det bästa. Jag märker vilket stort hål i vardagen det har blivit när hon försvann. Inget planerat på helgen, inget planerat på vardagen. Hon fyllde det tomrummet. Sen går det som inte snacka seriöst med nån i umgänget om nåt även om vi pratar nån dag i veckan online. Skulle behöva lära känna nya människor. Jag tänker inte heller ta upp det här med nån i familjen och jag har läst många svar kring det i andra trådar. Vill inte att de löser lånen heller för jag vet att det kan ofta va det sämsta för en med spelmissbruk. Mår inge bra med det här idag och hade dessutom en skitdag på jobbet. Måste verkligen byta jobb men vet inte var jag ska börja. Har i varjefall sökt ett nytt som verkar intressant och som inte kräver utbildning.</p><p></p><p>Blev mycket svammel och skäms för att skriva på det här forumet men jag vet inte vart jag annars ska skriva. Uppskattar hur som helst era svar ni skickat. Mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kash, post: 73440, member: 3902"] Var lite orolig för att läsa kommentarerna idag men tog det ändå ganska bra, du har helt rätt. Jag har ingen kontroll. Jag har redan gått över den värsta gränsen. Handlar väl mest om just det och inte att det är någon jättesumma men summan tycker jag är oväsentlig i sammanhanget. Jag måste sluta helt men det är så satans svårt. Klart jag har svårt att svälja min stolthet med allt det här. Man lurar sig själv att spela och intalar sig nästan omedvetet att det ska sluta bra. Jo det är som du säger pala87. Hade en liten summa på ett spelkonto för ett tag sen som jag lyckades göra 100x större på 2 dagar men större delen av pengarna försvann såklart snabbt när jag spårade en dag. Jag har varit på spelberoende möte för nåt år sen så kanske är dags igen nu när jag är i en värre situation. Jag tänker som att jag inte vet vad jag ska ersätta det med, men har insett att det inte går att resonera så för när man spelar så är det vanligt att fantisera om vad man ska göra för pengarna om man vinner. Som att man spelade för att man egentligen vill göra nåt annat. Så man lurar sig själv att det handlar om att spela för att kunna göra annat. Tack för många bra svar. Ni är mognare än mig, i varjefall med det här. Jo har definitivt varit situatiner där man inte riktigt varit där mentalt. En av de saker jag hatar mest är att resultatet av ett spel kan påverka om det blir en bra eller dålig dag. Innan tjejen gjorde slut funderade jag på att lägga korten på bordet så hon fick ta hand om min lön men jag hade redan förstört för mycket. Vi passade nog egentligen inte så bra ihop så försöker tänka att det var för det bästa. Jag märker vilket stort hål i vardagen det har blivit när hon försvann. Inget planerat på helgen, inget planerat på vardagen. Hon fyllde det tomrummet. Sen går det som inte snacka seriöst med nån i umgänget om nåt även om vi pratar nån dag i veckan online. Skulle behöva lära känna nya människor. Jag tänker inte heller ta upp det här med nån i familjen och jag har läst många svar kring det i andra trådar. Vill inte att de löser lånen heller för jag vet att det kan ofta va det sämsta för en med spelmissbruk. Mår inge bra med det här idag och hade dessutom en skitdag på jobbet. Måste verkligen byta jobb men vet inte var jag ska börja. Har i varjefall sökt ett nytt som verkar intressant och som inte kräver utbildning. Blev mycket svammel och skäms för att skriva på det här forumet men jag vet inte vart jag annars ska skriva. Uppskattar hur som helst era svar ni skickat. Mvh [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Skuldsatt pga ett spelberoende?
Topp