Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Skuldsatt pga ett spelberoende?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="maevtewe" data-source="post: 68930" data-attributes="member: 3776"><p>Hej</p><p></p><p>Ett tag sen nu jag skrev...Jag skrev tidigare att jag har ett spelberoende och har dolt detta för min man. Allt kom fram för snart tre veckor sedan och även om det äe jäkligt tufft/jobbigt/ja allt så är det ändå skönt att det äntligen är ute. Samma dag så berättade jag för min familj (mamma pappa syskon), berättade även för barnen hur allt låg till. Är med i en motivationsgrupp och går en gång i veckan o pratar med en som jobbar vid beroendeenheten. </p><p>Det som är det allra jobbigaste just nu (förutom alla skulder) är att se min man så sårad! Vi har varit tillsammans i 17 år och jag älskar honom så otroligt mycket och jag kan inte fatta att jag gjorde så här mot honom barnen...Vi bor fortfarande tillsammans men sover i separata sovrum, pratar m varandra men det är väldigt spänt. Kramas go natt men inget mer. Han har så många tankar o funderingar och han vet inte hur han känner för mig just nu eller om han kommer att hitta tebax till mig. Jag kan bara be och hoppas att han stannar... Han är fortfarande i chock (gått 3 veckor), jag har ändå vetat och levt med detta sen januari. Jag ger honom tid, space och har sagt att han ell jag kan sova borta ett tag. När han är hemma så är han inte hemma...Jag har suttit och ringt runt alla företag som jag har skuld hos, skrivit ner totala skuld, lägsta belopp att betala, ränta och vilka som är prio 1. Idag betalade lin mor 2 st som var viktigast, så oerhört tacksam och det är ett lån som hon vet kommer att ta tid att betala tebax. Hon sa t o m idag att jag ska kolla upp hur det funkar med borgenär, ska till skuldrådgivare snart. </p><p>Jag gråter varje dag, älskar min man så otroligt mycket och vill inte förlora honom! Men det är för mig att se var tiden bär an. </p><p></p><p>Vet att det äe jäkligt jobbigt att berätta men gör det! För din skull, din partner osv... Jag visste inte alls hur jag skulle berätta var livrädd och är det fortfarande men nu har jag inga hemligheter! Inget kan gå framåt förrän man erkänner för sig själv och att man har en sjukdom ett beroende. All styrka! </p><p></p><p>Kram</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="maevtewe, post: 68930, member: 3776"] Hej Ett tag sen nu jag skrev...Jag skrev tidigare att jag har ett spelberoende och har dolt detta för min man. Allt kom fram för snart tre veckor sedan och även om det äe jäkligt tufft/jobbigt/ja allt så är det ändå skönt att det äntligen är ute. Samma dag så berättade jag för min familj (mamma pappa syskon), berättade även för barnen hur allt låg till. Är med i en motivationsgrupp och går en gång i veckan o pratar med en som jobbar vid beroendeenheten. Det som är det allra jobbigaste just nu (förutom alla skulder) är att se min man så sårad! Vi har varit tillsammans i 17 år och jag älskar honom så otroligt mycket och jag kan inte fatta att jag gjorde så här mot honom barnen...Vi bor fortfarande tillsammans men sover i separata sovrum, pratar m varandra men det är väldigt spänt. Kramas go natt men inget mer. Han har så många tankar o funderingar och han vet inte hur han känner för mig just nu eller om han kommer att hitta tebax till mig. Jag kan bara be och hoppas att han stannar... Han är fortfarande i chock (gått 3 veckor), jag har ändå vetat och levt med detta sen januari. Jag ger honom tid, space och har sagt att han ell jag kan sova borta ett tag. När han är hemma så är han inte hemma...Jag har suttit och ringt runt alla företag som jag har skuld hos, skrivit ner totala skuld, lägsta belopp att betala, ränta och vilka som är prio 1. Idag betalade lin mor 2 st som var viktigast, så oerhört tacksam och det är ett lån som hon vet kommer att ta tid att betala tebax. Hon sa t o m idag att jag ska kolla upp hur det funkar med borgenär, ska till skuldrådgivare snart. Jag gråter varje dag, älskar min man så otroligt mycket och vill inte förlora honom! Men det är för mig att se var tiden bär an. Vet att det äe jäkligt jobbigt att berätta men gör det! För din skull, din partner osv... Jag visste inte alls hur jag skulle berätta var livrädd och är det fortfarande men nu har jag inga hemligheter! Inget kan gå framåt förrän man erkänner för sig själv och att man har en sjukdom ett beroende. All styrka! Kram [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Skuldsatt pga ett spelberoende?
Topp