Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Skuldsatt pga ett spelberoende?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Torsken" data-source="post: 66688" data-attributes="member: 3708"><p>Fårstår precis hur du tänker. Några i höga positioner argumenterar fortfarande över om fetta är en sjukdom. En stor opinion tycker vi har svag karaktär och får skylla oss själva. Tack och lov vann inte dom debatten om sjukdomsklassningen. Tur att lagen om vård av spelberoende träder i kraft 1/1-18. Jag kontaktade den lite äldre centerkvinnan som tillsammans med en kvinnlig kd politiker utformat motionen som ligger till grung för den nya lagen. Mycket trevlig kvinna. Svarade på mina mail på sin riksdagsadress på döndagen i midsommar. kl 9 på morgonen. Snacka om snabba svar. Jag tackade henne hjärtligt och hon va trevlig och nyfiken på mig. Låt henne läsa min historia på totalblock.se Hon reagerade starkt och skrev ett Låååångt mail tillbaka fullt med kärlek och omtänksamhet.</p><p>Hon skrev att hon nu verkligen känner att hon gjorde rätt när skapade motionen.</p><p></p><p>Fast egentligen har du FEL. Vi får pengar.</p><p>Jag har skulder uppåt en mille. Skulle väl betala sesädär 50.000:- varje månad. Men vid löneutmätning slipper ja de.</p><p>Ja få FÅR 4700:- och får hyran och barnunderhåll och fackavgift och tv licensen. viss medicin och speciakost och glasögon mm BETALT! Sen vid skuldsanering så förfaller många skulder. Snacka om att få pengar egentligen. Vilken jävla tur vi jävla idioter till speltorskar bor i sverige. Vid skuldsanering är det till och med fria månader. December och juni så får man behålla allt man tjänat. Sverige vill inte ens att idioter som oss ska stå utan pengar runt jul eller semesterstart.</p><p></p><p>Förlåt att ja utvidgade ditt inlägg men en sån som jag som är lite skev måste försöka se allt som är bra just nu å blicka framåt.Vänder jag mig om tar jag livet av mig. Bra tanke där "Pala87"</p><p>/Torsken</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Torsken, post: 66688, member: 3708"] Fårstår precis hur du tänker. Några i höga positioner argumenterar fortfarande över om fetta är en sjukdom. En stor opinion tycker vi har svag karaktär och får skylla oss själva. Tack och lov vann inte dom debatten om sjukdomsklassningen. Tur att lagen om vård av spelberoende träder i kraft 1/1-18. Jag kontaktade den lite äldre centerkvinnan som tillsammans med en kvinnlig kd politiker utformat motionen som ligger till grung för den nya lagen. Mycket trevlig kvinna. Svarade på mina mail på sin riksdagsadress på döndagen i midsommar. kl 9 på morgonen. Snacka om snabba svar. Jag tackade henne hjärtligt och hon va trevlig och nyfiken på mig. Låt henne läsa min historia på totalblock.se Hon reagerade starkt och skrev ett Låååångt mail tillbaka fullt med kärlek och omtänksamhet. Hon skrev att hon nu verkligen känner att hon gjorde rätt när skapade motionen. Fast egentligen har du FEL. Vi får pengar. Jag har skulder uppåt en mille. Skulle väl betala sesädär 50.000:- varje månad. Men vid löneutmätning slipper ja de. Ja få FÅR 4700:- och får hyran och barnunderhåll och fackavgift och tv licensen. viss medicin och speciakost och glasögon mm BETALT! Sen vid skuldsanering så förfaller många skulder. Snacka om att få pengar egentligen. Vilken jävla tur vi jävla idioter till speltorskar bor i sverige. Vid skuldsanering är det till och med fria månader. December och juni så får man behålla allt man tjänat. Sverige vill inte ens att idioter som oss ska stå utan pengar runt jul eller semesterstart. Förlåt att ja utvidgade ditt inlägg men en sån som jag som är lite skev måste försöka se allt som är bra just nu å blicka framåt.Vänder jag mig om tar jag livet av mig. Bra tanke där "Pala87" /Torsken [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Skuldsatt pga ett spelberoende?
Topp