Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Skuldsatt pga ett spelberoende?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Torsken" data-source="post: 65555" data-attributes="member: 3708"><p>Riktigt bra sida detta!!! Eftersom jag inte sover på nätterna har ja surfar runt en del.</p><p>Många bra tips. </p><p>Har spärrat mitt personnummer hos uc creditsafe och bisnode.</p><p>Hittade en sida där någon har samlat alla email adresser till kreditbolagen som är godkända för smslån i Sverige. Det var många. Men bara klippte ut och klistrade in adresserna och skrev samma till alla. Sa att ja inte har någon betalningsförmåga alls. Att blockera mig från framtida lån och sen frågade jag hur mycket jag har i lån hos varje bolag. Frågade även vilket inkassobolag dom anlitar.</p><p>Suttit och räknat lite smått i huvudet vad jag tror ja har i skuld sammanlagt hos smsbolagen och kreditkort och blancolån. Vågade inte gissa längre när summan va uppe i 250.000 MER än jag lurat mig själv att tro. </p><p>Bokade budgetrådgivning på kommunens hemsida också. </p><p>Sen klippte och klistrade jag lite i mina tidigare inlägg här och fick ihop ett långt mail som jag har skickat till min socialsekreterare. Jag har hamnat mellan stolarna och ingen vill betala för rätt vård. Blir bara bollad mellan soc kommunen och psyk. Så har det varit för mig i snart 8 år. "Hjälpen" som erbjudits hittills är tabletter mot ångest. Stödboende för missbrukare som inte klara bo själva, men bara boende. Ingen behandling, samtal eller terapi.Sen har tipset från soc varit psykakuten om jag mår för dåligt. Det är skrattretande. </p><p>Skickade även samma mail till högre instanser. Ingen frisk människa kan läsa min historia och fortfarande anse att öppenvård med 5 veckor mellan mötena skulle räcka. </p><p>Då är det nåt fel eller så är dom helt tomma på pengar. Då jag ramlat mellan stolara i så många år nu och blivit runtkastad i vården så har jag allt på papper i mina journaler. Som jag kommer begära ut efter helgen.</p><p>Jag är en fullständig idiot i mycket Det vet jag mycket väl. Men jag är ingen nybörjare i vårdkarusellen och nu får det vara nog!</p><p>Skickade även mailet till regeringskansliet eftersom då blir mailet automatiskt en offentlig handling som all kan begära ut och ta del av. </p><p>Ja går all in! Ja funkar så i allt. </p><p>Tidigt i morse laddade jag hem alla korttransktioner som jag gjort med mina 7 kreditkort och bankkort det senaste 6 månaderna.</p><p>På måndag ska jag till biblioteket och printa ut dom på papper. Kommer nog inte våga läsa men kommer ha det som underlag för att folk ska fatta att jag behöver hjälp.</p><p>Laddade även hem min läkemedelslista från 5 år tillbaka. Den har jag inte råd att skriva ut ännu då den var på 68 sidor. </p><p>Sjukt.</p><p></p><p>Men ja har iallafall varit aktiv hela natten på ett sunt sätt tycker ja. </p><p>Men det är nog bara för ja e pank. Hade jag haft pengar hade jag säkert spelat inatt istället. För jag är en idiot. That's it.</p><p>Tack för ordet</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Torsken, post: 65555, member: 3708"] Riktigt bra sida detta!!! Eftersom jag inte sover på nätterna har ja surfar runt en del. Många bra tips. Har spärrat mitt personnummer hos uc creditsafe och bisnode. Hittade en sida där någon har samlat alla email adresser till kreditbolagen som är godkända för smslån i Sverige. Det var många. Men bara klippte ut och klistrade in adresserna och skrev samma till alla. Sa att ja inte har någon betalningsförmåga alls. Att blockera mig från framtida lån och sen frågade jag hur mycket jag har i lån hos varje bolag. Frågade även vilket inkassobolag dom anlitar. Suttit och räknat lite smått i huvudet vad jag tror ja har i skuld sammanlagt hos smsbolagen och kreditkort och blancolån. Vågade inte gissa längre när summan va uppe i 250.000 MER än jag lurat mig själv att tro. Bokade budgetrådgivning på kommunens hemsida också. Sen klippte och klistrade jag lite i mina tidigare inlägg här och fick ihop ett långt mail som jag har skickat till min socialsekreterare. Jag har hamnat mellan stolarna och ingen vill betala för rätt vård. Blir bara bollad mellan soc kommunen och psyk. Så har det varit för mig i snart 8 år. "Hjälpen" som erbjudits hittills är tabletter mot ångest. Stödboende för missbrukare som inte klara bo själva, men bara boende. Ingen behandling, samtal eller terapi.Sen har tipset från soc varit psykakuten om jag mår för dåligt. Det är skrattretande. Skickade även samma mail till högre instanser. Ingen frisk människa kan läsa min historia och fortfarande anse att öppenvård med 5 veckor mellan mötena skulle räcka. Då är det nåt fel eller så är dom helt tomma på pengar. Då jag ramlat mellan stolara i så många år nu och blivit runtkastad i vården så har jag allt på papper i mina journaler. Som jag kommer begära ut efter helgen. Jag är en fullständig idiot i mycket Det vet jag mycket väl. Men jag är ingen nybörjare i vårdkarusellen och nu får det vara nog! Skickade även mailet till regeringskansliet eftersom då blir mailet automatiskt en offentlig handling som all kan begära ut och ta del av. Ja går all in! Ja funkar så i allt. Tidigt i morse laddade jag hem alla korttransktioner som jag gjort med mina 7 kreditkort och bankkort det senaste 6 månaderna. På måndag ska jag till biblioteket och printa ut dom på papper. Kommer nog inte våga läsa men kommer ha det som underlag för att folk ska fatta att jag behöver hjälp. Laddade även hem min läkemedelslista från 5 år tillbaka. Den har jag inte råd att skriva ut ännu då den var på 68 sidor. Sjukt. Men ja har iallafall varit aktiv hela natten på ett sunt sätt tycker ja. Men det är nog bara för ja e pank. Hade jag haft pengar hade jag säkert spelat inatt istället. För jag är en idiot. That's it. Tack för ordet [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Skuldsatt pga ett spelberoende?
Topp