Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Skuldsatt pga ett spelberoende?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skuld" data-source="post: 63477"><p>Hej alla. </p><p>Vet inte om någon läser längre men har själv 500000 i skuld och började idag att ta tag i det IGEN. Vill bara säga att trustly går att blockera genom att säga som det är, att man är spelberoende. </p><p>Känner igen mycket här som alla andra också gör, bland annat känslan när man vinner. Nu kan det inte gå snett typ. Men som alltid gör det just det. </p><p>För ett år sedan spelade jag liveodds genom lånade pengar som skulle betala ett annat. Satte in ett par spel och vann hela summan som skulle betalas 90 000 kr. Var hur glad som helst och fortsatte själklart med olika matcher men är man beroende så är 90 000 inte alls mycket och allt försvann. </p><p>Just nu har jag 12 UC och ska vänta in 2018 för att kunna slå ihop(med två återstående UC) två av dessa lån(12.95%) till ett lån med förhoppning om bättre ränta. Samtidigt ska jag då betala extra för att bli klar med lånen snabbare. För tillfället har jag ett mycket bra betalt jobb men vet inte hur länge. Efter det får jag nog försöka jobba extra för att klara mina mål och tillvaron. </p><p>Som många skriver vet inte sambon någonting och det känns väldigt tufft må jag säga. Är själv ärlig av mig om allt utom detta. </p><p>Hoppas för alla och även mig själv att allt löser sig på bästa sätt. Stäng era konton, visa kort och trustly. Har ni sparande så stäng kontot för överföringar ni kan göra hemma, alltså ni måste ta kontakt med banken innan. Ta reda på allt, finns mycket info genom google sök och hos sluta spela sidor. Tillsammans blir man starka så prata gärna med folk ni litar på och kämpa vidare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skuld, post: 63477"] Hej alla. Vet inte om någon läser längre men har själv 500000 i skuld och började idag att ta tag i det IGEN. Vill bara säga att trustly går att blockera genom att säga som det är, att man är spelberoende. Känner igen mycket här som alla andra också gör, bland annat känslan när man vinner. Nu kan det inte gå snett typ. Men som alltid gör det just det. För ett år sedan spelade jag liveodds genom lånade pengar som skulle betala ett annat. Satte in ett par spel och vann hela summan som skulle betalas 90 000 kr. Var hur glad som helst och fortsatte själklart med olika matcher men är man beroende så är 90 000 inte alls mycket och allt försvann. Just nu har jag 12 UC och ska vänta in 2018 för att kunna slå ihop(med två återstående UC) två av dessa lån(12.95%) till ett lån med förhoppning om bättre ränta. Samtidigt ska jag då betala extra för att bli klar med lånen snabbare. För tillfället har jag ett mycket bra betalt jobb men vet inte hur länge. Efter det får jag nog försöka jobba extra för att klara mina mål och tillvaron. Som många skriver vet inte sambon någonting och det känns väldigt tufft må jag säga. Är själv ärlig av mig om allt utom detta. Hoppas för alla och även mig själv att allt löser sig på bästa sätt. Stäng era konton, visa kort och trustly. Har ni sparande så stäng kontot för överföringar ni kan göra hemma, alltså ni måste ta kontakt med banken innan. Ta reda på allt, finns mycket info genom google sök och hos sluta spela sidor. Tillsammans blir man starka så prata gärna med folk ni litar på och kämpa vidare. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Skuldsatt pga ett spelberoende?
Topp