Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Skuldsatt högt över öronen i sambons namn
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bedrövad" data-source="post: 47648" data-attributes="member: 3331"><p>hej! Behöver lite tips och råd men snälla döm mig inte, jag vet att jag gjort fel, försöker rätta till detta nu</p><p></p><p>Jag har ett problem, jag är manisk, köper, köper och köper.</p><p>Jag har aldrig spelat bort pengar men slösat bort massor..</p><p>Jag har aldrig fått lära mig att handskas med pengar, mina föräldrar gömde en massa räkningar för varandra och vi hade knappt mat mm när ja var barn. Detta har följt mig i vuxenvärlden..</p><p></p><p>Jag har lånat massor av pengar, gjort slut på dom.. Sen fick jag börja låna pengar för att betala lånen.. En ond cirkel! </p><p>Jag blev sjukskriven efter att blivit utbränd vilket inte gjorde saken bättre.. Jag lånade mer..</p><p>Sen fick ja så dålig kreditvärdighet att jag började låna i sambons namn. :/ hemskt jag vet! </p><p>Min sambo tror vi har det gott ställt och så, denne har inga lån. Inga som denne tagit själv i alla fall. Men jag har förstört.</p><p>Våra barn har flyttat hemifrån och det är bara vi två hemma.</p><p>Ska jag polisanmäla mig själv? Försvinna bara? </p><p>Eller vad ska jag göra? Jag har aldrig menat att göra min sambo så illa och vet inte hur jag ska rätta till detta.. Kan ni ge mig några råd? </p><p>Jag vet att det jag gjort är oförlåtligt.. Vill bara komma ur detta och ställa saker till rätta</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bedrövad, post: 47648, member: 3331"] hej! Behöver lite tips och råd men snälla döm mig inte, jag vet att jag gjort fel, försöker rätta till detta nu Jag har ett problem, jag är manisk, köper, köper och köper. Jag har aldrig spelat bort pengar men slösat bort massor.. Jag har aldrig fått lära mig att handskas med pengar, mina föräldrar gömde en massa räkningar för varandra och vi hade knappt mat mm när ja var barn. Detta har följt mig i vuxenvärlden.. Jag har lånat massor av pengar, gjort slut på dom.. Sen fick jag börja låna pengar för att betala lånen.. En ond cirkel! Jag blev sjukskriven efter att blivit utbränd vilket inte gjorde saken bättre.. Jag lånade mer.. Sen fick ja så dålig kreditvärdighet att jag började låna i sambons namn. :/ hemskt jag vet! Min sambo tror vi har det gott ställt och så, denne har inga lån. Inga som denne tagit själv i alla fall. Men jag har förstört. Våra barn har flyttat hemifrån och det är bara vi två hemma. Ska jag polisanmäla mig själv? Försvinna bara? Eller vad ska jag göra? Jag har aldrig menat att göra min sambo så illa och vet inte hur jag ska rätta till detta.. Kan ni ge mig några råd? Jag vet att det jag gjort är oförlåtligt.. Vill bara komma ur detta och ställa saker till rätta [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Skuldsatt högt över öronen i sambons namn
Topp