Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Skuldsatt över öronen. Imorgon ska jag berätta för min mamma.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="2pac" data-source="post: 260354" data-attributes="member: 3711"><p>Jaa absolut helt fri från spel idag. 1 år och lite mer än 7 månader. Sug på spel och det bristande konsekvenstänket kommer ibland och då gäller det att ha sätt att hantera det på. För mig fungerar det bra att påminna mig om hur jag mådde när jag mådde som värst. Jag vill aldrig hamna i en sån här situation igen, ångesten när man fuckat upp för 3e gången i rad, fått hjälp historiskt, och ska berätta att det hänt en tredje gång är inte nådigt. Och sen att poletten föll ned ang pengar samt att ta hand om sig själv. Om man tar hand om sig själv så kan man inte spela, för det är motsatsen till att ta hand om sig själv som spelmissbrukare. Man skadar sig själv.</p><p></p><p>Fattar helt, som sagt finns ju en anledning till att medicinerna finns och i en del fall är de nödvändiga och bra!</p><p></p><p>Kul att du blir inspirerad. Jag tror att din mamma kommer ta det så bra som det går och det kommer bara att bli bättre från det tillfälle du är ärlig. Jag ville att mina föräldrar skulle förstå problematiken men tillslut insåg jag också att även om det vore skönt så är det viktigaste att jag förstår den och vad jag behöver. Mina föräldrar fick acceptera bara att jag hade det tufft och mådde inte bra vilket de gjorde, behöver egentligen inte att de förstår hur det kunde gå så långt. Enligt mig är alltså det viktigaste att du förstår att du har ett problem och att du faktiskt tar tag i det för din egen skull, speciellt om du vill må bra/bättre. Om din mamma sedan förstår spelmissbruk eller inte spelar mindre roll, det är du som ska förstå och kunna tackla det. Hon bör dock kunna finnas där på andra sätt som stöd och framför allt ska du inte behöva gå runt och bära på detta ensam.</p><p></p><p>Som sagt tror det kommer gå bra! Det går att ta sig ur det hela och komma ut från det starkare. Du får uppdatera oss om hur det går!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="2pac, post: 260354, member: 3711"] Jaa absolut helt fri från spel idag. 1 år och lite mer än 7 månader. Sug på spel och det bristande konsekvenstänket kommer ibland och då gäller det att ha sätt att hantera det på. För mig fungerar det bra att påminna mig om hur jag mådde när jag mådde som värst. Jag vill aldrig hamna i en sån här situation igen, ångesten när man fuckat upp för 3e gången i rad, fått hjälp historiskt, och ska berätta att det hänt en tredje gång är inte nådigt. Och sen att poletten föll ned ang pengar samt att ta hand om sig själv. Om man tar hand om sig själv så kan man inte spela, för det är motsatsen till att ta hand om sig själv som spelmissbrukare. Man skadar sig själv. Fattar helt, som sagt finns ju en anledning till att medicinerna finns och i en del fall är de nödvändiga och bra! Kul att du blir inspirerad. Jag tror att din mamma kommer ta det så bra som det går och det kommer bara att bli bättre från det tillfälle du är ärlig. Jag ville att mina föräldrar skulle förstå problematiken men tillslut insåg jag också att även om det vore skönt så är det viktigaste att jag förstår den och vad jag behöver. Mina föräldrar fick acceptera bara att jag hade det tufft och mådde inte bra vilket de gjorde, behöver egentligen inte att de förstår hur det kunde gå så långt. Enligt mig är alltså det viktigaste att du förstår att du har ett problem och att du faktiskt tar tag i det för din egen skull, speciellt om du vill må bra/bättre. Om din mamma sedan förstår spelmissbruk eller inte spelar mindre roll, det är du som ska förstå och kunna tackla det. Hon bör dock kunna finnas där på andra sätt som stöd och framför allt ska du inte behöva gå runt och bära på detta ensam. Som sagt tror det kommer gå bra! Det går att ta sig ur det hela och komma ut från det starkare. Du får uppdatera oss om hur det går! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Skuldsatt över öronen. Imorgon ska jag berätta för min mamma.
Topp