Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsaneringsansökan skickad

Insett att det inte går längre, kan inte blunda för att det inte går ihop varje månad. Skickade in ansökan för tre veckor sen, släppte allt den här månaden. Lättad men samtidigt ångest! Läser o läser här på forumet, det lugnar mej lite. Har fått så mycket svar på mina frågor bara av att läsa gamla trådar.
Någon mer som nyligen skickat iväg ansökan?

Skickade in ansökan i slutet av Feb.. släppte allt i somras. Första månaden nu i Mars med löneutmätning. Det är ångestfyllt absolut men personligen känner jag ett mycket mer lugn än på flera år. Det värsta känner jag är känslan av misslyckande, skam och hur väldigt kraftigt begränsad jag nu är framöver. Förhoppningsvis har vi nu större chans att få mer ordning på ekonomin framöver.

Skickade in ansökan i slutet av Feb.. släppte allt i somras. Första månaden nu i Mars med löneutmätning. Det är ångestfyllt absolut men personligen känner jag ett mycket mer lugn än på flera år. Det värsta känner jag är känslan av misslyckande, skam och hur väldigt kraftigt begränsad jag nu är framöver. Förhoppningsvis har vi nu större chans att få mer ordning på ekonomin framöver.
Ja tänker med att jag förhoppningsvis kommer känna ett lugn sen, men ångesten för att kanske har löneutmätning i flera år o att skulderna inte krymper pga höga räntor. Så hoppas så mycket på skuldsanering! Men läst om många som fått avslag på första ansökan men sen fått igenom andra med några år utmätning först.

Hur stora skulder du har? Förutsättningarna? Har di fått svar på din ansökan om skuldsaneringen?

Hur stora skulder du har? Förutsättningarna? Har di fått svar på din ansökan om skuldsaneringen?
Ca 1.7 mkr nu med räntor tickandes, 1.1 hos kronofogden och resten hos inkasso. Nej inte fått samtal ännu, bör ev bli nästa vecka alt veckan därpå.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp