Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering, vad vill handläggaren

Hej Alla, fick mail från min handlägare från göteborg KF angånde om ansökan skuldsanering. Ingen anning . Hon sa att jag måste ringa och behöver svar för några frågor men problemet är jag bortrest i mitt hemland just nu och kommer tilkbaka på måndag. Någon som har erfarenhet vad de ska fråga om? Tror ni jag har chans att få skuldsanering:-(

Hej Alla, fick mail från min handlägare från göteborg KF angånde om ansökan skuldsanering. Ingen anning . Hon sa att jag måste ringa och behöver svar för några frågor men problemet är jag bortrest i mitt hemland just nu och kommer tilkbaka på måndag. Någon som har erfarenhet vad de ska fråga om? Tror ni jag har chans att få skuldsanering:-(
Mejla tillbaka att du kan ringa först på måndag, så har du hört av dej. Det är viktigt att vara nåbar för KFM, jag tror att de pratar personligen med alla som söker skuldsanering. De kommer med all säkerhet att fråga hur skulden uppkommit, vad du gjort för att betala den mm

Mejla tillbaka att du kan ringa först på måndag, så har du hört av dej. Det är viktigt att vara nåbar för KFM, jag tror att de pratar personligen med alla som söker skuldsanering. De kommer med all säkerhet att fråga hur skulden uppkommit, vad du gjort för att betala den mm

Tack.. Nervous att ringa dem på måndag men hoppas det allting ok.

Tack.. Nervous att ringa dem på måndag men hoppas det allting ok.

Måndag är det säkert stängt
Nervös är du säkert men ta tjuren vid hornen
De kan ju inte bli mer än beviljat eller avslsg

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp