Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Skuldsanering och dejta/förhållande
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PeterBirgersson" data-source="post: 466443" data-attributes="member: 12417"><p>Ärlighet är givetvis en av grundpelarna i en stabil och långsiktig relation. </p><p></p><p>För snart 6 år sedan träffade jag min tjej, då med skulder på 900 000 kr. Jag var fylld av skam, ångest och katastroftankar. Men jag hade bestämt mig, jag skulle bli skuldfri och en ansökan om skuldsanering var nästa steg. Detta var ingenting jag berättade direkt, i ett tidigt skede var det min ensak, men när vi setts i lite mer än en månad och när det började bli mer seriöst så tog jag mod till mig och berättade om min ekonomiska situation samt bakgrunden till den (spelmissbruk). Jag visste att det var den enda vägen framåt, att lägga korten på bordet och hoppas på att hon skulle se mig och oss bortom skulderna. Det var ett jobbigt samtal med mycket tårar, men sedan den dagen är det vi. Det var såklart inget lätt beslut för henne att våga lita på mig i det skedet, men jag är fantastiskt glad att hon gjorde det.</p><p></p><p>Vi har haft det bra med resor varje sommar, bott bra men levt sparsamt i perioder. Nu har jag bara några betalningar kvar innan jag är skuldfri och planen är att snart köpa lägenhet tillsammans. Allt går med tålamod, disciplin, ärlighet och möjligen en gnutta tur också.</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PeterBirgersson, post: 466443, member: 12417"] Ärlighet är givetvis en av grundpelarna i en stabil och långsiktig relation. För snart 6 år sedan träffade jag min tjej, då med skulder på 900 000 kr. Jag var fylld av skam, ångest och katastroftankar. Men jag hade bestämt mig, jag skulle bli skuldfri och en ansökan om skuldsanering var nästa steg. Detta var ingenting jag berättade direkt, i ett tidigt skede var det min ensak, men när vi setts i lite mer än en månad och när det började bli mer seriöst så tog jag mod till mig och berättade om min ekonomiska situation samt bakgrunden till den (spelmissbruk). Jag visste att det var den enda vägen framåt, att lägga korten på bordet och hoppas på att hon skulle se mig och oss bortom skulderna. Det var ett jobbigt samtal med mycket tårar, men sedan den dagen är det vi. Det var såklart inget lätt beslut för henne att våga lita på mig i det skedet, men jag är fantastiskt glad att hon gjorde det. Vi har haft det bra med resor varje sommar, bott bra men levt sparsamt i perioder. Nu har jag bara några betalningar kvar innan jag är skuldfri och planen är att snart köpa lägenhet tillsammans. Allt går med tålamod, disciplin, ärlighet och möjligen en gnutta tur också. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Skuldsanering och dejta/förhållande
Topp