Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering, kommer sambon bli kontaktad?

Hej.

Jag är inne på att söka om skuldsanering då allt har bara gått åt hel*ete!

När man ansöker så ska man ju givetvis skriva in sambos information, kommer hon bli kontaktad av kfm eller kommer hon få brev hem eller kommer hon få förfrågningar om nånting via kfm?

Hej.

När man ansöker så ska man ju givetvis skriva in sambos information, kommer hon bli kontaktad av kfm eller kommer hon få brev hem eller kommer hon få förfrågningar om nånting via kfm?
Har Ni någon skuld gemensamt?

Hej.

Nej har ni inget gemensamt lån så får hon inte hem ngt till sig

nej ingenting gemensamt, men då vill dom bara ha hennes inkomst i personuppgifterna jag ska skriva in?

vi har 2barn och en hyresrätt
och mina skitlån.
Ja sen kollar dem nog via Skatteverket så det stämmer.
Kan ju vara svårt att dölja en sanering i 5 år dock om ni ska flytta, skaffa bil eller liknande

Vet din sambo inte om hur din ekonomiska situation ser ut så hade jag börjat med att berätta. Det är inget du kommer lyckas dölja i det långa loppet.

Vet din sambo inte om hur din ekonomiska situation ser ut så hade jag börjat med att berätta. Det är inget du kommer lyckas dölja i det långa loppet.
Nej, jag kommer dit snart där jag måste berätta då det är ohållbart… pengarna tar slutt redan på löningsdagen..

Hon blir inte kontaktad men sannolikheten att hon inte får reda på det under 5 år bedömer jag som i det närmsta obefintlig och risken finns att ju längre tid det har gått desto mer lack kommer hon att bli på dig :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp