Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering frågor efter inledande

Har fått inledande,undrar om det är betalningsfri månad då också,som det är när man fått det slutliga beskedet.När kommer betalningsplanen inför inledande.

Har fått inledande,undrar om det är betalningsfri månad då också,som det är när man fått det slutliga beskedet.När kommer betalningsplanen inför inledande.

Betalningsfri månad är december och juni, ingen betalningsfri månad när det slutgiltiga beskedet kommer, vet inte vart du fått det ifrån..
Betalningsplanen kommer när den kommer, allt från tex 4 veckor till 12 veckor typ.
Du börjar betala månaden efter du får besked om inledande ska tilläggas.

Ja, det är betalfritt i december under inledande också.

Betalningsfri månad är december och juni, ingen betalningsfri månad när det slutgiltiga beskedet kommer, vet inte vart du fått det ifrån..
Betalningsplanen kommer när den kommer, allt från tex 4 veckor till 12 veckor typ.
Du börjar betala månaden efter du får besked om inledande ska tilläggas.
Hej Wiran !

Har du fått någon svar från skuldsaneringen än ?

Ne,fick inledande 12/11,hoppas snart jag får reda på hur mycket jag ska betala innan det slutgiltiga beslutet kommer.

Ne,fick inledande 12/11,hoppas snart jag får reda på hur mycket jag ska betala innan det slutgiltiga beslutet kommer.
Grattis !
Det står på inledande beslutet hur mycket du skall betala
Vad menar du med slutgiltiga beskedet ?

Det är väl så att man får inledande och sedan utreds ärendet,och därefter får man beviljad skuldsanering eller avslag,eller?

Väntar fortfarande men förslaget är skickat till borgenärerna iaf
Hej!
Om jag har förstått dig rätt så fick du inledande för 10 veckor sedan ?
Har du fått ett förslag på betalningsplan efteråt och när var det ?
Skiljer betalningsplanen från inledande ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp