Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering beviljad.

Hej! Jag fick beslut om beviljad skuldsanering den 21/4. Blev superglad först, men sen fick jag sån ångest och blev jättedeppig. Började tänka att jag kanske skulle sabba det, att jag inte är värd det och vem är jag utan mina skulder. Känner mig så sjukt otacksam som inte skuttar av glädje för att jag fått denna otroliga möjlighet. Är det nåt fel på mig eller är det nån mer som känt såhär?

Det är väldigt vanligt.

Man känner trygghet i det som är välbekant. Om man varit länge i en situation, så kan en förändring vara skrämmande, oavsett om det är en positiv eller negativ förändring.

Det finns många råd att ge, men en bra grund är att försöka ta varje dag för sig, en dag i taget. Fokusera på det du gör idag.

Till slut vänjer du dig vid den här nya situationen också. Kroppen ”orkar” inte hålla kvar samma känsla för evigt,

Det är väldigt vanligt.

Man känner trygghet i det som är välbekant. Om man varit länge i en situation, så kan en förändring vara skrämmande, oavsett om det är en positiv eller negativ förändring.

Det finns många råd att ge, men en bra grund är att försöka ta varje dag för sig, en dag i taget. Fokusera på det du gör idag.

Till slut vänjer du dig vid den här nya situationen också. Kroppen ”orkar” inte hålla kvar samma känsla för evigt,
Det är nog precis så som du skriver. Jag ska ta en dag i taget, så landar jag nog i det så småningom. Tack!

Grattis!

Har ett litet tips som jag har tänkt på, sök upp alla möjliga gratis/billiga bostadsköer.
Ställ dig i 20 bostadsköer i nuvarande stad och alla städer du kan tänka dig i framtiden.

Tror att många kommer leta nytt boende när man är skuldfri efter en skuldsanering om 5 år med en annan ekonomi.
Då är det inte fel att man registrerar sig så poängen tickar på under 5-6 år.

Grattis!

Har ett litet tips som jag har tänkt på, sök upp alla möjliga gratis/billiga bostadsköer.
Ställ dig i 20 bostadsköer i nuvarande stad och alla städer du kan tänka dig i framtiden.

Tror att många kommer leta nytt boende när man är skuldfri efter en skuldsanering om 5 år med en annan ekonomi.
Då är det inte fel att man registrerar sig så poängen tickar på under 5-6 år.
Tack! Bra tips, men jag bor i en liten håla där man inte behöver stå i kö.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp