Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Skuldsanering beviljad
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LånaUtanPapper" data-source="post: 362243" data-attributes="member: 3402"><p>Stort grattis!</p><p></p><p>Ja det går att spärra sig från alla lånesidor. Kopierar in ett inlägg som jag skrev tidigare. Klarna får du skriva in likadant via chatten.</p><p></p><p>Det tar en 10-20 minuter, men du kommer aldrig få återfall bland dessa aktörer i varje fall och värt varenda minut.</p><p></p><p>Du kan bara kopiera nedan mailadresser och klistra in på mottagare i emailen, sen kopiera texten och fylla i det som saknas. (Ska tillägga att även om du inte har vart kund så kan dom spärra ditt personnummer i systemet i förebyggande syfte)</p><p></p><p><a href="mailto:kundservice@ferratumbank.se">kundservice@ferratumbank.se</a></p><p><a href="mailto:info@lumify.se">info@lumify.se</a></p><p><a href="mailto:info@credifi.se">info@credifi.se</a></p><p><a href="mailto:info@gfmoney.se">info@gfmoney.se</a></p><p><a href="mailto:info@happycash.se">info@happycash.se</a></p><p><a href="mailto:kundservice@holmbank.se">kundservice@holmbank.se</a></p><p><a href="mailto:hello@getdivide.se">hello@getdivide.se</a></p><p><a href="mailto:info@forskottslon.se">info@forskottslon.se</a></p><p><a href="mailto:info@flexkontot.se">info@flexkontot.se</a></p><p><a href="mailto:kundtjanst@flexlimit.se">kundtjanst@flexlimit.se</a></p><p><a href="mailto:kundtjanst@38an.se">kundtjanst@38an.se</a></p><p><a href="mailto:kundtjanst@kredit365.se">kundtjanst@kredit365.se</a></p><p><a href="mailto:kundtjanst@meddelandelan.se">kundtjanst@meddelandelan.se</a></p><p><a href="mailto:kundtjanst@natlan.se">kundtjanst@natlan.se</a></p><p><a href="mailto:info@nanokredit.se">info@nanokredit.se</a></p><p><a href="mailto:info@nanoflex.se">info@nanoflex.se</a></p><p><a href="mailto:kundservice@klaralan.se">kundservice@klaralan.se</a></p><p><a href="mailto:info@lenpals.com">info@lenpals.com</a></p><p><a href="mailto:Kundtjanst@saldo.com">Kundtjanst@saldo.com</a></p><p><a href="mailto:info@klicklan.se">info@klicklan.se</a></p><p><a href="mailto:info@mobillan.se">info@mobillan.se</a></p><p><a href="mailto:info@flexkontot.se">info@flexkontot.se</a></p><p><a href="mailto:info@brixo.se">info@brixo.se</a></p><p><a href="mailto:info@kontantfinans.se">info@kontantfinans.se</a></p><p><a href="mailto:info@expresskredit.se">info@expresskredit.se</a></p><p><a href="mailto:kontakt@extralanet.se">kontakt@extralanet.se</a></p><p><a href="mailto:hello@pjum.com">hello@pjum.com</a></p><p><a href="mailto:info@loanstep.se">info@loanstep.se</a></p><p><a href="mailto:info@loanify.se">info@loanify.se</a></p><p><a href="mailto:info@lanbutiken.se">info@lanbutiken.se</a></p><p><a href="mailto:kundservice@everydayplus.se">kundservice@everydayplus.se</a></p><p><a href="mailto:kundservice@oprprivatlan.se">kundservice@oprprivatlan.se</a></p><p><a href="mailto:hello@anyfin.com">hello@anyfin.com</a></p><p><a href="mailto:support@vivus.se">support@vivus.se</a></p><p><a href="mailto:info@onea.se">info@onea.se</a></p><p><a href="mailto:info@viaconto.se">info@viaconto.se</a></p><p><a href="mailto:kundtjanst@banky.se">kundtjanst@banky.se</a></p><p><a href="mailto:support@express-lan.com">support@express-lan.com</a></p><p><a href="mailto:info@thorn.se">info@thorn.se</a></p><p><a href="mailto:kundtjanst@creditstar.se">kundtjanst@creditstar.se</a></p><p><a href="mailto:hello@billender.com">hello@billender.com</a></p><p><a href="mailto:info@minifinans.se">info@minifinans.se</a></p><p>info@<a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9008" target="_blank">säkerfinans.se</a></p><p><a href="mailto:info@bliq.tech">info@bliq.tech</a></p><p><a href="mailto:info@snabbfinans.se">info@snabbfinans.se</a></p><p><a href="mailto:info@merax.se">info@merax.se</a></p><p><a href="mailto:info@slantar.nu">info@slantar.nu</a></p><p><a href="mailto:info@pluskan.se">info@pluskan.se</a></p><p><a href="mailto:info@untiegroup.se">info@untiegroup.se</a></p><p><a href="mailto:kundservice@monara.se">kundservice@monara.se</a></p><p><a href="mailto:info@monetti.se">info@monetti.se</a></p><p><a href="mailto:kundtjanst@risicum.se">kundtjanst@risicum.se</a></p><p><a href="mailto:info@frogtail.se">info@frogtail.se</a></p><p><a href="mailto:info@primalcapital.se">info@primalcapital.se</a></p><p><a href="mailto:info@kundfinans.se">info@kundfinans.se</a></p><p><a href="mailto:kontakt@profilkredit.se">kontakt@profilkredit.se</a></p><p><a href="mailto:info@leasy.se">info@leasy.se</a></p><p><a href="mailto:kundservice@kredera.se">kundservice@kredera.se</a></p><p><a href="mailto:info@smspengar.nu">info@smspengar.nu</a></p><p><a href="mailto:hej@tandolan.se">hej@tandolan.se</a></p><p><a href="mailto:info@viigalan.se">info@viigalan.se</a></p><p><a href="mailto:hello@getpfc.com">hello@getpfc.com</a></p><p><a href="mailto:info@cashbuddy.se">info@cashbuddy.se</a></p><p><a href="mailto:info@goodcash.se">info@goodcash.se</a></p><p><a href="mailto:kundservice@fixza.se">kundservice@fixza.se</a></p><p><a href="mailto:info@cashrepublic.se">info@cashrepublic.se</a></p><p><a href="mailto:kundtjanst@credigo.se">kundtjanst@credigo.se</a></p><p><a href="mailto:kundtjanst@easycredit.se">kundtjanst@easycredit.se</a></p><p><a href="mailto:kundtjanst@credway.se">kundtjanst@credway.se</a></p><p><a href="mailto:hej@northmill.se">hej@northmill.se</a></p><p><a href="mailto:kundservice@fairlo.se">kundservice@fairlo.se</a></p><p><a href="mailto:info@paymarkfinans.se">info@paymarkfinans.se</a></p><p><a href="mailto:kundservice@ncfinance.se">kundservice@ncfinance.se</a></p><p></p><p></p><p></p><p>Rubrik: Permanent spärr (personnummer; vad gällan all form av lån/kredit & reklam</p><p></p><p>"Hej,</p><p></p><p>Hoppas allt är bra</p><p></p><p>Mitt namn är:</p><p>Personnummer:</p><p>Email:</p><p>Telefon:</p><p>Adress:</p><p></p><p>Jag har fått beviljad skuldsanering och för att garantera att jag aldrig får återfall i lånberoende så skulle jag vilja spärra mig PERMANENT hos Er samt i hela koncernen med systersidor och dotterbolag om ni har sådana som erbjuder kredit eller låneprodukter/reklam.</p><p></p><p><strong>Se nedan 4 punkter som skall följas</strong>.</p><p></p><p>1. Så att jag inte någonsin kan ta ett lån via Er sida eller via andra sidor i Er koncern igen.</p><p></p><p>2. Spärra mig från all form av reklam via SMS, Email, Post, Telefonsamtal hos Er och i hela koncernen samt systersidor.</p><p></p><p>3. Har jag INTE varit kund hos Er så ska personnumret spärras ändå för all framtid vad gäller kredit och lånprodukter samt all form av reklam, även i koncern och systersidor.</p><p></p><p>4. Jag avropar även lagen om GDPR för att säkerställa att mina uppgifter från och med idag inte får säljas vidare.</p><p></p><p>Ni behöver inte fråga igen, utan jag bekräftar min permanenta spärr (som ska gälla hos Er och hos eventuella systersidor samt koncern) med mitt namn & personnummer: (fyll i namn och personnummer här) (vad gäller lån/kredit/onlinekredit/smslån/smålån/all form av reklam och liknande) på livstid med omedelbar verkan från dagens datum: 2023-04-15.</p><p></p><p>Skicka en skriftlig bekräftelse via mail på att det är gjort (Spärr för alla lånprodukter, spärr för all form av reklam och marknadsföring samt att mina uppgifter inte kommer att säljas vidare) så snart som möjligt!</p><p></p><p>Ingenting emot Er utan jag behöver hjälp att säkerställa att mitt lånberoende aldrig återvänder nu då jag fått skuldsanering.</p><p></p><p>Ha en trevlig fortsättning</p><p></p><p>Med Vänlig Hälsning</p><p>FYLL I NAMN EFTERNAMN</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LånaUtanPapper, post: 362243, member: 3402"] Stort grattis! Ja det går att spärra sig från alla lånesidor. Kopierar in ett inlägg som jag skrev tidigare. Klarna får du skriva in likadant via chatten. Det tar en 10-20 minuter, men du kommer aldrig få återfall bland dessa aktörer i varje fall och värt varenda minut. Du kan bara kopiera nedan mailadresser och klistra in på mottagare i emailen, sen kopiera texten och fylla i det som saknas. (Ska tillägga att även om du inte har vart kund så kan dom spärra ditt personnummer i systemet i förebyggande syfte) [EMAIL]kundservice@ferratumbank.se[/EMAIL] [EMAIL]info@lumify.se[/EMAIL] [EMAIL]info@credifi.se[/EMAIL] [EMAIL]info@gfmoney.se[/EMAIL] [EMAIL]info@happycash.se[/EMAIL] [EMAIL]kundservice@holmbank.se[/EMAIL] [EMAIL]hello@getdivide.se[/EMAIL] [EMAIL]info@forskottslon.se[/EMAIL] [EMAIL]info@flexkontot.se[/EMAIL] [EMAIL]kundtjanst@flexlimit.se[/EMAIL] [EMAIL]kundtjanst@38an.se[/EMAIL] [EMAIL]kundtjanst@kredit365.se[/EMAIL] [EMAIL]kundtjanst@meddelandelan.se[/EMAIL] [EMAIL]kundtjanst@natlan.se[/EMAIL] [EMAIL]info@nanokredit.se[/EMAIL] [EMAIL]info@nanoflex.se[/EMAIL] [EMAIL]kundservice@klaralan.se[/EMAIL] [EMAIL]info@lenpals.com[/EMAIL] [EMAIL]Kundtjanst@saldo.com[/EMAIL] [EMAIL]info@klicklan.se[/EMAIL] [EMAIL]info@mobillan.se[/EMAIL] [EMAIL]info@flexkontot.se[/EMAIL] [EMAIL]info@brixo.se[/EMAIL] [EMAIL]info@kontantfinans.se[/EMAIL] [EMAIL]info@expresskredit.se[/EMAIL] [EMAIL]kontakt@extralanet.se[/EMAIL] [EMAIL]hello@pjum.com[/EMAIL] [EMAIL]info@loanstep.se[/EMAIL] [EMAIL]info@loanify.se[/EMAIL] [EMAIL]info@lanbutiken.se[/EMAIL] [EMAIL]kundservice@everydayplus.se[/EMAIL] [EMAIL]kundservice@oprprivatlan.se[/EMAIL] [email]hello@anyfin.com[/email] [EMAIL]support@vivus.se[/EMAIL] [EMAIL]info@onea.se[/EMAIL] [EMAIL]info@viaconto.se[/EMAIL] [EMAIL]kundtjanst@banky.se[/EMAIL] [EMAIL]support@express-lan.com[/EMAIL] [EMAIL]info@thorn.se[/EMAIL] [EMAIL]kundtjanst@creditstar.se[/EMAIL] [EMAIL]hello@billender.com[/EMAIL] [EMAIL]info@minifinans.se[/EMAIL] info@[URL='https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9008']säkerfinans.se[/URL] [EMAIL]info@bliq.tech[/EMAIL] [EMAIL]info@snabbfinans.se[/EMAIL] [EMAIL]info@merax.se[/EMAIL] [EMAIL]info@slantar.nu[/EMAIL] [EMAIL]info@pluskan.se[/EMAIL] [EMAIL]info@untiegroup.se[/EMAIL] [EMAIL]kundservice@monara.se[/EMAIL] [EMAIL]info@monetti.se[/EMAIL] [EMAIL]kundtjanst@risicum.se[/EMAIL] [EMAIL]info@frogtail.se[/EMAIL] [EMAIL]info@primalcapital.se[/EMAIL] [EMAIL]info@kundfinans.se[/EMAIL] [EMAIL]kontakt@profilkredit.se[/EMAIL] [EMAIL]info@leasy.se[/EMAIL] [EMAIL]kundservice@kredera.se[/EMAIL] [EMAIL]info@smspengar.nu[/EMAIL] [EMAIL]hej@tandolan.se[/EMAIL] [EMAIL]info@viigalan.se[/EMAIL] [EMAIL]hello@getpfc.com[/EMAIL] [EMAIL]info@cashbuddy.se[/EMAIL] [EMAIL]info@goodcash.se[/EMAIL] [EMAIL]kundservice@fixza.se[/EMAIL] [EMAIL]info@cashrepublic.se[/EMAIL] [EMAIL]kundtjanst@credigo.se[/EMAIL] [EMAIL]kundtjanst@easycredit.se[/EMAIL] [EMAIL]kundtjanst@credway.se[/EMAIL] [EMAIL]hej@northmill.se[/EMAIL] [EMAIL]kundservice@fairlo.se[/EMAIL] [EMAIL]info@paymarkfinans.se[/EMAIL] [EMAIL]kundservice@ncfinance.se[/EMAIL] Rubrik: Permanent spärr (personnummer; vad gällan all form av lån/kredit & reklam "Hej, Hoppas allt är bra Mitt namn är: Personnummer: Email: Telefon: Adress: Jag har fått beviljad skuldsanering och för att garantera att jag aldrig får återfall i lånberoende så skulle jag vilja spärra mig PERMANENT hos Er samt i hela koncernen med systersidor och dotterbolag om ni har sådana som erbjuder kredit eller låneprodukter/reklam. [B]Se nedan 4 punkter som skall följas[/B]. 1. Så att jag inte någonsin kan ta ett lån via Er sida eller via andra sidor i Er koncern igen. 2. Spärra mig från all form av reklam via SMS, Email, Post, Telefonsamtal hos Er och i hela koncernen samt systersidor. 3. Har jag INTE varit kund hos Er så ska personnumret spärras ändå för all framtid vad gäller kredit och lånprodukter samt all form av reklam, även i koncern och systersidor. 4. Jag avropar även lagen om GDPR för att säkerställa att mina uppgifter från och med idag inte får säljas vidare. Ni behöver inte fråga igen, utan jag bekräftar min permanenta spärr (som ska gälla hos Er och hos eventuella systersidor samt koncern) med mitt namn & personnummer: (fyll i namn och personnummer här) (vad gäller lån/kredit/onlinekredit/smslån/smålån/all form av reklam och liknande) på livstid med omedelbar verkan från dagens datum: 2023-04-15. Skicka en skriftlig bekräftelse via mail på att det är gjort (Spärr för alla lånprodukter, spärr för all form av reklam och marknadsföring samt att mina uppgifter inte kommer att säljas vidare) så snart som möjligt! Ingenting emot Er utan jag behöver hjälp att säkerställa att mitt lånberoende aldrig återvänder nu då jag fått skuldsanering. Ha en trevlig fortsättning Med Vänlig Hälsning FYLL I NAMN EFTERNAMN [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Skuldsanering beviljad
Topp