- Meddelanden
- 61
- Mottagna reaktioner
- 16
- Poäng
- 62
Hur lång tid brukar det ta efter att man godkänt betalplanen tills att man får beslut? 

3 veckor ska det ta men nu är det väldigt olika.Hur lång tid brukar det ta efter att man godkänt betalplanen tills att man får beslut?![]()

Han kan ju faktiskt ha varit sjuk o har mkt jobb att ta igen.Testade att ringa min handläggare idag för att kolla om han hade semester wllwe inte då jag inte får svar på mina mejl. Han var där men upptagen. Varför får jag inte svar på mina mejl tror ni!? Jag vill bara kolla hur allt går! Och när eventuellt en betalplan kommer då han sa innan jul. Blir så frustrerad när man inte kan svara på mejl!![]()
Absolut! Men skickade första mejlet för två och halv vecka sen!Han kan ju faktiskt ha varit sjuk o har mkt jobb att ta igen.
Testade att ringa min handläggare idag för att kolla om han hade semester wllwe inte då jag inte får svar på mina mejl. Han var där men upptagen. Varför får jag inte svar på mina mejl tror ni!? Jag vill bara kolla hur allt går! Och när eventuellt en betalplan kommer då han sa innan jul. Blir så frustrerad när man inte kan svara på mejl!![]()