Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuldsanering betalplan

Hur lång tid brukar det ta efter att man godkänt betalplanen tills att man får beslut? :)

Testade att ringa min handläggare idag för att kolla om han hade semester wllwe inte då jag inte får svar på mina mejl. Han var där men upptagen. Varför får jag inte svar på mina mejl tror ni!? Jag vill bara kolla hur allt går! Och när eventuellt en betalplan kommer då han sa innan jul. Blir så frustrerad när man inte kan svara på mejl! :facejoy:

Testade att ringa min handläggare idag för att kolla om han hade semester wllwe inte då jag inte får svar på mina mejl. Han var där men upptagen. Varför får jag inte svar på mina mejl tror ni!? Jag vill bara kolla hur allt går! Och när eventuellt en betalplan kommer då han sa innan jul. Blir så frustrerad när man inte kan svara på mejl! :facejoy:
Han kan ju faktiskt ha varit sjuk o har mkt jobb att ta igen.

Jag kan tänka mig att handläggaren försöker göra klart ärenden och väljer att vänta med att svara på mail från någon som öser in nya mail hela tiden.

Tiden från betalplan/förslag till skuldsanering är inte lätt att svara på. Alla borgenärer ska delges förslaget och det kan en del fall ta flera månader innan det är fixat.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp