Grattis! Jag väntar fortfarande på min, eller ett avslag… När fick du inledande?Fick idag betalplan att godkänna. Hur stor chans är det att min skuldsaneringen ändå avslås på slutet?
Jag ska betala 20% och 1/3 var privata skulder till familjen alla utom 1 (ej fått tag på) har godkänt så överklagar de inte mitt så känner jag spontant att ditt ser lovande ut men är ju ingen garanti men ngt att jämföra medFick idag betalplan att godkänna. Hur stor chans är det att min skuldsaneringen ändå avslås på slutet?

Jag fick inledande mitten på juni. Ja precis ett steg närmare, men fattat det som ganska säkert då, men nån kan ju fortfarande överklaga.Du inledande mär?
Jag har nästan 50% privata skulder, brukar det vara negativt?Jag ska betala 20% och 1/3 var privata skulder till familjen alla utom 1 (ej fått tag på) har godkänt så överklagar de inte mitt så känner jag spontant att ditt ser lovande ut men är ju ingen garanti men ngt att jämföra med![]()
Hade jag varit lånebolag och ser att massa går till familjemedlemmar hade ju inte jag varit så nöjd.. men är bara hur jag ser på det om dem gör det har jag ingen aning omJag har nästan 50% privata skulder, brukar det vara negativt?