Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering ansökan

Hej allihopa,ö🙂
Jag skickade äntligen in en ansökan om skuldsanering i januari med hjälp av en skuldrådgivare på kommunen.
Fram till idag har jag cirka 1 100 000 kronor i skulder, som helt och hållet består av privatlån och kreditkortsskulder på grund av överkonsumtion.
Innan jag skickade in ansökan hade jag mer skulder, cirka 1 700 000 kronor. Jag lyckades sälja min husbil och betala av husbilslånet. Det blev ungefär 40 000 kronor över, och med det kunde jag lösa ett av de nyaste lånen.
Vänner, jag har en fråga:
Om jag spelar för ungefär 100 kronor i veckan på Svenska Spel, till exempel Eurojackpot, kan det påverka min skuldsanering negativt?

Hej allihopa,ö🙂
Jag skickade äntligen in en ansökan om skuldsanering i januari med hjälp av en skuldrådgivare på kommunen.
Fram till idag har jag cirka 1 100 000 kronor i skulder, som helt och hållet består av privatlån och kreditkortsskulder på grund av överkonsumtion.
Innan jag skickade in ansökan hade jag mer skulder, cirka 1 700 000 kronor. Jag lyckades sälja min husbil och betala av husbilslånet. Det blev ungefär 40 000 kronor över, och med det kunde jag lösa ett av de nyaste lånen.
Vänner, jag har en fråga:
Om jag spelar för ungefär 100 kronor i veckan på Svenska Spel, till exempel Eurojackpot, kan det påverka min skuldsanering negativt?
Nej det är lungt om inte skulderna kommer från spel

Då , du menar att kf tittar inte på min bankkonto?
Kan dem göra men spelar du för 100 kr någon gång och skulderna inte kommer frpn spelberoende från början ska inte 100 kr spel vara anledningen till att du inte får sanering

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp