Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Skuldläge - Mående - Framtidsplaner
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Laika" data-source="post: 389994" data-attributes="member: 3672"><p>Uppdaterat läget lite:</p><p>Fortfarande bara en skuld som har gått till kronofogden. Ironiskt nog var det en månadsavgift på 39:- från prenumeration av minuc. Hade verkligen 0:- när den skulle betalas och missade att dom fakturerade avgiften. När det kom påminnelser för den hade jag spelat bort allt igen och kunde då inte betala påminnelserna. Nu är en sån månadskostnad uppe i 1000-lappen. Tänkte att ”jaja, allt kommer ändå gå till kronofogden snart” men det är bara UC som alltså har skickat. Fick in det hos kfm 21:a november, har inte svarat att jag har mottagit det ännu. Hoppas kunna vänta till julledigheten med att svara då det känns som att det kommer ta ännu längre tid därefter.</p><p>Ska kanske skriva till minuc och kolla om jag kan betala påminnelse och kapitalbelopp om dom drar tillbaka det eftersom ingen annan har skickat in något ännu. Är det möjligt att man kan göra så tror ni? Eller ska jag skita i det och låta det gå till kfm? Har släppt CSN nu också så det lär väl komma in till kfm snart</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Laika, post: 389994, member: 3672"] Uppdaterat läget lite: Fortfarande bara en skuld som har gått till kronofogden. Ironiskt nog var det en månadsavgift på 39:- från prenumeration av minuc. Hade verkligen 0:- när den skulle betalas och missade att dom fakturerade avgiften. När det kom påminnelser för den hade jag spelat bort allt igen och kunde då inte betala påminnelserna. Nu är en sån månadskostnad uppe i 1000-lappen. Tänkte att ”jaja, allt kommer ändå gå till kronofogden snart” men det är bara UC som alltså har skickat. Fick in det hos kfm 21:a november, har inte svarat att jag har mottagit det ännu. Hoppas kunna vänta till julledigheten med att svara då det känns som att det kommer ta ännu längre tid därefter. Ska kanske skriva till minuc och kolla om jag kan betala påminnelse och kapitalbelopp om dom drar tillbaka det eftersom ingen annan har skickat in något ännu. Är det möjligt att man kan göra så tror ni? Eller ska jag skita i det och låta det gå till kfm? Har släppt CSN nu också så det lär väl komma in till kfm snart [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Skuldläge - Mående - Framtidsplaner
Topp