Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skulder till Trafikverket !

En liten fråga . En polare har skulder till Trafikverket . Tror dom är ca 2-3 år gamla . Försvinner såna efter 5 år som skatteskulder gör ? Han fick idag avslag på sin ansökan om skuldsanering . 4 avslaget i rad för honom så han behöver sätta sig ner och göra en plan b !

Trafikverket? Är det amål så är gissning 5 år ja, det är ganska få måltyper som har annan tid.

Jag kan ärligt inte komma att jag just sett något från trafikverket som amål dock, och sällan som emål också. Typ kostnad för uppkörning och fotografering till körkort men det har varit emål via kammarkollegiet

Trafikverket? Är det amål så är gissning 5 år ja, det är ganska få måltyper som har annan tid.

Jag kan ärligt inte komma att jag just sett något från trafikverket som amål dock, och sällan som emål också. Typ kostnad för uppkörning och fotografering till körkort men det har varit emål via kammarkollegiet
Som jag förstått det körde han oförsäkrad?? Jag har själv inte bil eller körkort så har inte koll alls på detta :)

Det var transportstyrelsen ! Är det 5 år på dom med ?

En liten fråga . En polare har skulder till Trafikverket . Tror dom är ca 2-3 år gamla . Försvinner såna efter 5 år som skatteskulder gör ? Han fick idag avslag på sin ansökan om skuldsanering . 4 avslaget i rad för honom så han behöver sätta sig ner och göra en plan b !

Varför får han avslag på sin ansökan om skuldsanering?

Jag är nästan helt säker på att det är 5 år på allt från transportstyrelsen.
Reservation för någon udda måltyp som sällan uppstår.

Varför får han avslag på sin ansökan om skuldsanering?
Denna gången tyckte dom han kunde betala det överskådlig tid ! Men problemet är att när han sökte för 4 år sedan fick han inledande men sabbade allting . Han behöll skatten det året under inledande och då blev det avslag ! Nu 4 raka avslag för han !

Då kanske han kan betala skulderna då som det låter. Annars är väl ett bra tips att vänta ett par år med ny ansökan.

om han körde oförsäkrad så är det inte transportstyrelsen, utan TFF han är skyldig pengar. TFF är 10 år om inte preskriptionsavbrott inträffar, vilket det lär göra. Så räkna med att den aldrig blir avskriven.

om han körde oförsäkrad så är det inte transportstyrelsen, utan TFF han är skyldig pengar. TFF är 10 år om inte preskriptionsavbrott inträffar, vilket det lär göra. Så räkna med att den aldrig blir avskriven.

TFF är mycket duktiga på preskavbrott. Tror inte jag sett många fall dom misslyckats

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp