Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Skuld efter avslutas skuldsanering
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Orolig" data-source="post: 476913" data-attributes="member: 8645"><p>Ja, det är det som är oklart för mig. Om privat personen kan kräva på pengar efteråt? I mitt fall handlar det om en privatskuld för några år sedan. När spelberoendet var som värst. Då fick jag flera lån av en person. Jag har inte ens koll på hur mycket. Sen har personen bara försvunit och jag kan inte få tag på hen för att komma överens om betslningsplan och fråga hur stor skulden är. Så vad händer om hen bara kommer på att är skyldig och vill ha betalt efter saneringen?</p><p></p><p>Sen undrar jag också om man glömmer bort att ta med någon sms-lån eller liknande i saneringen? Är det annorlunda om det är en bank eller företag? För ca 2-3 år tog jag ett snabblån från bank som heter Monefit (tror de heter så). De hat bara försvunnit, de svarar inte på mejl och de har inte skickat skulden till inkasso. Vad händer om de kräver mig penfar efteråt? Eller kanske någon liten skuld som man har glömt ta med i sanering?</p><p></p><p>Många frågor....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Orolig, post: 476913, member: 8645"] Ja, det är det som är oklart för mig. Om privat personen kan kräva på pengar efteråt? I mitt fall handlar det om en privatskuld för några år sedan. När spelberoendet var som värst. Då fick jag flera lån av en person. Jag har inte ens koll på hur mycket. Sen har personen bara försvunit och jag kan inte få tag på hen för att komma överens om betslningsplan och fråga hur stor skulden är. Så vad händer om hen bara kommer på att är skyldig och vill ha betalt efter saneringen? Sen undrar jag också om man glömmer bort att ta med någon sms-lån eller liknande i saneringen? Är det annorlunda om det är en bank eller företag? För ca 2-3 år tog jag ett snabblån från bank som heter Monefit (tror de heter så). De hat bara försvunnit, de svarar inte på mejl och de har inte skickat skulden till inkasso. Vad händer om de kräver mig penfar efteråt? Eller kanske någon liten skuld som man har glömt ta med i sanering? Många frågor.... [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Skuldreducering
Skuld efter avslutas skuldsanering
Topp