Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Skriver bara av mig...
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Chipp" data-source="post: 288082" data-attributes="member: 6516"><p>Vet ju inget om ditt liv i stort men ur ett rent ekonomiskt- sprituellt perspektiv.... vill du att de kommande 12 åren av ditt liv ska vara helt olika de 12 föregående (vilket är 100% möjligt om det är den vägen du vill gå och vad du bestämmer dig för) så får du bryta med den personen som levde över sina tillgångar. Den livsstilen gjorde ju inte mycket för psyket och självrespekten hos ditt 30+jag så prova en annan väg framåt. Försök (om än mänskligt) att inte jämföra dig med andra.... "sist i mållinjen". Allas liv är olika. Krigaren som ska beta bort lånen behöver inte lyssna på det </p><p></p><p></p><p>Har du lån till banken borde det ju bli mindre stress och panik då det är klart & tydligt vad som gäller. Mindre dramatiskt och känslosamt än lån till familj </p><p></p><p>Du är ju inne i stormen nu med en flerårig resa framför dig som nog kommer vara stundtals jobbig (lättare att slösa än spara) liksom den också kommer skänka dig tillfredsställelse. Jag skulle gissa att desto mer skulden minskar, desto mindre kommer du sänka dig själv, den inre rösten som jämför dig med andra börjar dö ut & desto mer kommer du känna att du är kapten på din egen skuta. Bit ihop & rid ut stormen, kanske söka hjälp hos psykiatrin om du känner att du behöver. Känslan av att inte vara i kontroll är hemsk. Det vet jag eftersom man varit där själv</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Chipp, post: 288082, member: 6516"] Vet ju inget om ditt liv i stort men ur ett rent ekonomiskt- sprituellt perspektiv.... vill du att de kommande 12 åren av ditt liv ska vara helt olika de 12 föregående (vilket är 100% möjligt om det är den vägen du vill gå och vad du bestämmer dig för) så får du bryta med den personen som levde över sina tillgångar. Den livsstilen gjorde ju inte mycket för psyket och självrespekten hos ditt 30+jag så prova en annan väg framåt. Försök (om än mänskligt) att inte jämföra dig med andra.... "sist i mållinjen". Allas liv är olika. Krigaren som ska beta bort lånen behöver inte lyssna på det Har du lån till banken borde det ju bli mindre stress och panik då det är klart & tydligt vad som gäller. Mindre dramatiskt och känslosamt än lån till familj Du är ju inne i stormen nu med en flerårig resa framför dig som nog kommer vara stundtals jobbig (lättare att slösa än spara) liksom den också kommer skänka dig tillfredsställelse. Jag skulle gissa att desto mer skulden minskar, desto mindre kommer du sänka dig själv, den inre rösten som jämför dig med andra börjar dö ut & desto mer kommer du känna att du är kapten på din egen skuta. Bit ihop & rid ut stormen, kanske söka hjälp hos psykiatrin om du känner att du behöver. Känslan av att inte vara i kontroll är hemsk. Det vet jag eftersom man varit där själv [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Skriver bara av mig...
Topp