Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skrillkort eller annat kort i sek?

Kollar lite på ett mastercard från skrill men när jag ska söka efter kortet så kommer det bara upp att det blir i Eur trots att mitt skrillkonto är i sek. Någon som kan mer om detta? har försökt nå dom men verkar svårt att få svar.

Finns det fler såna som skrill som erbjuder mastercard eller liknande man kan handla på i Sverige men ha pengarna på konto utomlands?
Ska ju helst inte va massa avgifter och vöxlingskurser för att handla på det.

Kollar lite på ett mastercard från skrill men när jag ska söka efter kortet så kommer det bara upp att det blir i Eur trots att mitt skrillkonto är i sek. Någon som kan mer om detta? har försökt nå dom men verkar svårt att få svar.

Finns det fler såna som skrill som erbjuder mastercard eller liknande man kan handla på i Sverige men ha pengarna på konto utomlands?
Ska ju helst inte va massa avgifter och vöxlingskurser för att handla på det.
Jag använder Netellers Mastercard kostar 10euro att få kortet. Använder den dagligen jag överför pengar från mitt Nordea till neteller inga avgifter eller dylikt funkar som vilket annat Mastercard som helst i alla butiker och online

Jag använder Netellers Mastercard kostar 10euro att få kortet. Använder den dagligen jag överför pengar från mitt Nordea till neteller inga avgifter eller dylikt funkar som vilket annat Mastercard som helst i alla butiker och online
Men det kortet är också i Eur eller hur? Blir det inga växlingsavgifter vid köp då i Sverige även om kontot är i sek?
Är det säkert att ha lite större summor där? Kostar det att sätta in pengar?

Nej kortet är I sek förstår inte vad du menar med om kortet är I euro? Asså jag beställde ett neteller mastercard när jag fick kortet var det ju givetvis tomt på pengar. Så jag överför från mitt Nordea till neteller konto och pengarna du sätter in på ditt neteller konto hamnar automatiskt på ditt neteller kort sen handlar du som vanligt i butiker med kortet får inga växling avgifter eller dylikt

Ja det är säkert att ha större summor på neteller har haft över 150k insatta från spelsidor och aldrig upplevt problem med handla ta ut eller överföra

Nej kortet är I sek förstår inte vad du menar med om kortet är I euro? Asså jag beställde ett neteller mastercard när jag fick kortet var det ju givetvis tomt på pengar. Så jag överför från mitt Nordea till neteller konto och pengarna du sätter in på ditt neteller konto hamnar automatiskt på ditt neteller kort sen handlar du som vanligt i butiker med kortet får inga växling avgifter eller dylikt
För att det står att kortet endast finns i Eur därav min undran. Mitt konto är i Sek.

Mitt kort är också i sek men när du får kortet kommer det inte vara i euro utan det kommer vara i sek
ok när jag försöker skaffa kortet står det att det nu bara finns i Eur dock. Kanske är ändrat sen du tog kortet.
Frågan är ju då om det blir växlingsavgifter varje gång man betalar med kortet vilket vore tråkigt. Någon mer som vet något om detta kanske?

Skrill påstår att deras kort som också bara finns i Eur nu funkar i Sverige utan att det blir växlingavgifter på köp.
Någon som har erfarenhet av det kortet och köp i Sverige? Funkar det som dom säger att det inte blir valutaväxlingsavgifter på köp?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp