Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skickar Santander hem brev?

Hej!

Jag har varit så himla dum och samlat på mig massa smålån, nu har jag tagit ett stort lån för att samla alla dessa små skulder (betala av dem) på Santander.

jag har signerat mitt skuldebrev digitalt och bett om e-faktura, autogiro och har även Kivra som banken är ansluten till. Så alla brev bör väl komma dit?

Det gäller Santander, har någon nyliga erfarenheter av att ta ett lån där och om något kom hem i brevlådan?

Min familj vet inte om detta om jag vill hålla det hemligt och klara situationen själv. Men det får verkligen inte komma hem något brev, allt måste ske digitalt. Snälla säg att allt sker digitalt. har sådan ångest.

Hej!

Jag har varit så himla dum och samlat på mig massa smålån, nu har jag tagit ett stort lån för att samla alla dessa små skulder (betala av dem) på Santander.

jag har signerat mitt skuldebrev digitalt och bett om e-faktura, autogiro och har även Kivra som banken är ansluten till. Så alla brev bör väl komma dit?

Det gäller Santander, har någon nyliga erfarenheter av att ta ett lån där och om något kom hem i brevlådan?

Min familj vet inte om detta om jag vill hålla det hemligt och klara situationen själv. Men det får verkligen inte komma hem något brev, allt måste ske digitalt. Snälla säg att allt sker digitalt. har sådan ångest.
Har ett billån hos Santander sedan ett par år tillbaka, i början kom fakturor med snigelpost men sista 6 månaderna kommer det på Kivra, mitt tips är ändå att informera familjen de kommer att bli besvikna men det går över och situationen blir lättare framöver istället för att du ska bära allt detta själv.

Har ett billån hos Santander sedan ett par år tillbaka, i början kom fakturor med snigelpost men sista 6 månaderna kommer det på Kivra, mitt tips är ändå att informera familjen de kommer att bli besvikna men det går över och situationen blir lättare framöver istället för att du ska bära allt detta själv.
Problemet är att jag varit i samma situation förut, då handlade det om ca 30 000kr på klarna, de var så himla arga och besvikna på mig. Jag vill inte upprepa det igen.
Jag har mått så dåligt senaste åren och bland annat varit beroende av droger, jag är helt fri från dessa nu men under den tiden tog jag ännu mer lån.. nu ligger jag på ca 149 000kr, jag vet inte om de skulle kunna hantera det. Verkligheten har slagit till och jag försöker verkligen ordna upp allt men jag vill inte dra in dem.. jag vill klara detta själv och jag vet även att jag kan det.

Jag har lån hos Santander och allt sköts digitalt. Däremot kan du förvänta dig ett stort välkomstbrev med både namn och logga på kuvertet. Det fick iaf jag.

En fråga bara. Jag anar av dina inlägg att du spelat bort pengar? Jag kan ha fel men om så är fallet hoppas jag du söker hjälp kring detta. I all välmening.

Jag har lån hos Santander och allt sköts digitalt. Däremot kan du förvänta dig ett stort välkomstbrev med både namn och logga på kuvertet. Det fick iaf jag.

En fråga bara. Jag anar av dina inlägg att du spelat bort pengar? Jag kan ha fel men om så är fallet hoppas jag du söker hjälp kring detta. I all välmening.
När var det du tog lånet? Kommer du ihåg vad som stod i välkomstbrevet?

jag har inte spelat bort pengarna, men jag var i en väldigt mörk period då jag var i ett drogmissbruk, jag rökte bort pengarna och shoppade för att vara ”lycklig” för stunden..

Jag är helt ren nu och försöker vända på mitt liv.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp