Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skicka delgivningskvitto

Hej! Har fått från KFM att jag ska skicka delgivningskvitto. Hur lång tid har jag på mig att göra det? Kan inte se att det står något om det i brevet. Står att de kan söka mig på jobbet eller hemma om jag inte skickar in det.

mvh

Hej! Har fått från KFM att jag ska skicka delgivningskvitto. Hur lång tid har jag på mig att göra det? Kan inte se att det står något om det i brevet. Står att de kan söka mig på jobbet eller hemma om jag inte skickar in det.

mvh
Läs igen. Det framgår hur långtid du har på dig.

Vet någon vad omgående är? När ska jag förvänta mig att de gör besök hemma eller på arbetsplatsen?
Om du säger till en partner, ett barn, en kollega ja vemsomhelst att göra något omgående, när förväntar du dig att det ska utföras?

Vet någon vad omgående är? När ska jag förvänta mig att de gör besök hemma eller på arbetsplatsen?
Det är ett annat ord för direkt.
Det kan ske allt mellan dagen efter till ett par månader

Vill du behålla 1-2 extra löner så väntar du 5-6 veckor med att skriva under om du inte redan har utmätning. Väldigt troligt att ingen har sökt dig tills dess. Dessutom i Jul/Nyårstider är det längre väntetider och mer personalbrist på KF än vanligt. Har du sökt skuldsanering så vänta dock inte längre än 5-6 veckor

Eller så skickar Du in omgående/direkt. Är det inte lika bra att bara printa på och skicka in? Så gjorde jag, skrev på samma dag på allt jag fick.
Slipper man tänka på/oroa sig för något.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp