Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
ska jag släppa allt?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LånaUtanPapper" data-source="post: 386577" data-attributes="member: 3402"><p>Lån på 800.000 går fortfarande att rädda skulle jag vilja påstå även om det blir en tuff resa.</p><p></p><p>Men det krävs att du byter jobb till något som genererar minst 40.000, om du inte kan tänka dig byta jobb så hade jag släppt alla skulder.</p><p>Om jag ska vara hård så kommer tyvärr inte 25 550 i månaden att räcka för att någonsin bli skuldfri på 800.000 i skuld. Speciellt inte i detta ränteläge.</p><p></p><p>Du får ut kanske 20.000 efter skatt, av det så ska hyran, transport, försäkring, mobil, fack etc betalas först, sen ska det finnas minst några tusenlappar till mat och levnadskostnad.</p><p>Efter det så har du i absolut bästa fall om jag får spekulera 10.000 kvar. Räknar på minst 5000 i hyra, 1000 i transport, 800 i mobil och fack, 3000 kr i mat och levnad.</p><p></p><p>10.000 täcker inte att betala minimumbelopp i månadsbetalning på 800.000 i lån varje månad om du inte har jäkligt bra ränta på jäkligt många år.</p><p></p><p>Destå tidigare du inser att du måste släppa allt eller ha betydligt bättre inkomst destå bättre för dig.</p><p></p><p>Fortsätter du betala lån med lån så kommer du bara dra ut på det oundvikliga, det är något jag har gjort med alla trick i boken. Jämkning, manipulera kreditbetyg på flera sätt, husslat om betalningar, sålt ägodelar, jobbat ihjäl mig, förhandla lön, bytt jobb och flera andra saker. Man kan hanka sig runt flera år på detta sätt, men utfallet blir detsamma och kronofogden är destinationen. Du får gärna spara dom åren av ditt liv genom att ge gärnet för skuldsanering som mål så snabbt det går.</p><p></p><p>Budget och skuldrådgivare som ovan skriver är att rekommendera. Har du brytpunkter för anledningen till det som satt dig i denna situation är givetvis mål om skuldsanering att föredra. Rekommenderar i så fall att allt du gör framöver är strategiska beslut, val och åtgärder som ökar din skälighet mot skuldsanering så sikt, jobba mot det.</p><p></p><p>Från att du släpper skulderna så kan du räkna med full lön dessutom i 7-8 månader upp till ett år innan löneutmätning drar igång om du inte fått sanering innan dess.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LånaUtanPapper, post: 386577, member: 3402"] Lån på 800.000 går fortfarande att rädda skulle jag vilja påstå även om det blir en tuff resa. Men det krävs att du byter jobb till något som genererar minst 40.000, om du inte kan tänka dig byta jobb så hade jag släppt alla skulder. Om jag ska vara hård så kommer tyvärr inte 25 550 i månaden att räcka för att någonsin bli skuldfri på 800.000 i skuld. Speciellt inte i detta ränteläge. Du får ut kanske 20.000 efter skatt, av det så ska hyran, transport, försäkring, mobil, fack etc betalas först, sen ska det finnas minst några tusenlappar till mat och levnadskostnad. Efter det så har du i absolut bästa fall om jag får spekulera 10.000 kvar. Räknar på minst 5000 i hyra, 1000 i transport, 800 i mobil och fack, 3000 kr i mat och levnad. 10.000 täcker inte att betala minimumbelopp i månadsbetalning på 800.000 i lån varje månad om du inte har jäkligt bra ränta på jäkligt många år. Destå tidigare du inser att du måste släppa allt eller ha betydligt bättre inkomst destå bättre för dig. Fortsätter du betala lån med lån så kommer du bara dra ut på det oundvikliga, det är något jag har gjort med alla trick i boken. Jämkning, manipulera kreditbetyg på flera sätt, husslat om betalningar, sålt ägodelar, jobbat ihjäl mig, förhandla lön, bytt jobb och flera andra saker. Man kan hanka sig runt flera år på detta sätt, men utfallet blir detsamma och kronofogden är destinationen. Du får gärna spara dom åren av ditt liv genom att ge gärnet för skuldsanering som mål så snabbt det går. Budget och skuldrådgivare som ovan skriver är att rekommendera. Har du brytpunkter för anledningen till det som satt dig i denna situation är givetvis mål om skuldsanering att föredra. Rekommenderar i så fall att allt du gör framöver är strategiska beslut, val och åtgärder som ökar din skälighet mot skuldsanering så sikt, jobba mot det. Från att du släpper skulderna så kan du räkna med full lön dessutom i 7-8 månader upp till ett år innan löneutmätning drar igång om du inte fått sanering innan dess. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
ska jag släppa allt?
Topp