Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Ska jag betala andra lån vid löneutmätning hos Kronofogden?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mauro" data-source="post: 453016" data-attributes="member: 12753"><p>På min arbetsplats utbetalas bonus, aktieutdelning i form av pengar samt semesterersättning varje år. Utbetalningar sker vanligtvis i april, maj och juni och uppgår sammanlagt till cirka 20 000 kr. Kronofogden har för närvarande ingen kännedom om dessa extra inkomster, men jag börjar känna mig alltmer frustrerad över min ekonomiska situation. Jag har levt under mycket begränsade förhållanden i tre år och önskar få möjlighet att bygga upp ett stabilt liv, inklusive möjligheten att bilda familj.</p><p></p><p>Jag har ett inbokat tandläkarbesök den 14 mars på grund av allvarliga problem med min munhälsa. Behandlingen förväntas bli kostsam, och jag kommer därför att skicka in ett kostnadsförslag från tandläkaren till KFM. Jag hoppas att detta godkänns, så att jag kan få den vård jag behöver och samtidigt få möjlighet att påbörja en mer ordnad ekonomi. Mitt mål är att ansöka om skuldsanering för att få en nystart och en hållbar ekonomisk framtid.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mauro, post: 453016, member: 12753"] På min arbetsplats utbetalas bonus, aktieutdelning i form av pengar samt semesterersättning varje år. Utbetalningar sker vanligtvis i april, maj och juni och uppgår sammanlagt till cirka 20 000 kr. Kronofogden har för närvarande ingen kännedom om dessa extra inkomster, men jag börjar känna mig alltmer frustrerad över min ekonomiska situation. Jag har levt under mycket begränsade förhållanden i tre år och önskar få möjlighet att bygga upp ett stabilt liv, inklusive möjligheten att bilda familj. Jag har ett inbokat tandläkarbesök den 14 mars på grund av allvarliga problem med min munhälsa. Behandlingen förväntas bli kostsam, och jag kommer därför att skicka in ett kostnadsförslag från tandläkaren till KFM. Jag hoppas att detta godkänns, så att jag kan få den vård jag behöver och samtidigt få möjlighet att påbörja en mer ordnad ekonomi. Mitt mål är att ansöka om skuldsanering för att få en nystart och en hållbar ekonomisk framtid. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Ska jag betala andra lån vid löneutmätning hos Kronofogden?
Topp