Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Ska jag betala andra lån vid löneutmätning hos Kronofogden?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Annhha" data-source="post: 451066" data-attributes="member: 4186"><p>Det finns många faktorer som gjort att det blivit så här igen. Jag vill dock inte skylla ifrån mig då jag är medveten om att det alltid finns ett val och jag har "valt fel" igen. År 2022 i maj var jag skuldfri. Jag fick diagnostiserat ryggmärgsskada och det blev bråttom med operation för att jag inte skulle hamna i rullstol. Två tuffa steloperationer av nacken. Ett rent helvete efter då jag behövde hjälp med precis allt, förlamning I ena armen, värk och smärta så att jag grät mig igenom dagarna. Det har blivit bättre men jag får gå med krycka utomhus för att jag har så dålig balans. Nervsmärtor i fingrar och domningar som gör att jag har brännande smärtor i fingrar. Mina fötter är sönderopererade sedan tidigare då jag även har reumatism och det går inte att göra något åt mina fötter. På något sätt har jag haft mitt spelande som en väg att fly bort från det som är "jobbigt" Sedan tror jag att i och med att jag har restless legs och tar medicin Sifrol så triggar medicinen mitt spelberoende. Jag har ett maniskt beteende gällande spel.</p><p>Sedan har jag min man som jag alltid oroar mig för. Han genomgår operationer flera gånger per år och det blir i princip alltid komplikationer då han saknar immunförsvar. </p><p>Så mycket sjukdomar har alltid funnits i mitt liv och det tar på mig psykiskt. Jag tänker ändå positivt och ska ta mig igenom det jag hamnat i denna gång också. Envishet är en av mina styrkor och att inte ge upp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Annhha, post: 451066, member: 4186"] Det finns många faktorer som gjort att det blivit så här igen. Jag vill dock inte skylla ifrån mig då jag är medveten om att det alltid finns ett val och jag har "valt fel" igen. År 2022 i maj var jag skuldfri. Jag fick diagnostiserat ryggmärgsskada och det blev bråttom med operation för att jag inte skulle hamna i rullstol. Två tuffa steloperationer av nacken. Ett rent helvete efter då jag behövde hjälp med precis allt, förlamning I ena armen, värk och smärta så att jag grät mig igenom dagarna. Det har blivit bättre men jag får gå med krycka utomhus för att jag har så dålig balans. Nervsmärtor i fingrar och domningar som gör att jag har brännande smärtor i fingrar. Mina fötter är sönderopererade sedan tidigare då jag även har reumatism och det går inte att göra något åt mina fötter. På något sätt har jag haft mitt spelande som en väg att fly bort från det som är "jobbigt" Sedan tror jag att i och med att jag har restless legs och tar medicin Sifrol så triggar medicinen mitt spelberoende. Jag har ett maniskt beteende gällande spel. Sedan har jag min man som jag alltid oroar mig för. Han genomgår operationer flera gånger per år och det blir i princip alltid komplikationer då han saknar immunförsvar. Så mycket sjukdomar har alltid funnits i mitt liv och det tar på mig psykiskt. Jag tänker ändå positivt och ska ta mig igenom det jag hamnat i denna gång också. Envishet är en av mina styrkor och att inte ge upp. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Hjälp! (KFM)
Ska jag betala andra lån vid löneutmätning hos Kronofogden?
Topp