Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Skäms, hur går det för er?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Shopaholic169" data-source="post: 155442" data-attributes="member: 4490"><p>Behöver bara skriva av mig lite, jag skäms så grovt mycket. Det ligger en skam i att ha ett missbruk av något slag. Jag diskuterade detta häromdagen med några kollegor som vet om att jag har haft spelmissbruk. Svårt att missa liksom, när allt gick åt helvete för några månader sen så stod jag inne på mitt jobb ensam i ett rum med min närmsta kollega och började storböla. Berättade allting, kunde inte hålla en god min längre. Mina släktingar vet om min situation, men inte hur det är nu. Hur varenda litet bakslag blir som ett stort jävla bakslag istället. Tyvärr är jag också den människan som inte tycker om att prata ut om saker. Så jag drar mig oftast till en vän och den vännen får gärna ha 7282 problem mer än mig. Så alla våra diskussioner är om denne person istället för mig, och det har blivit en ond cirkel. För jag tror att man behöver prata med någon, men man skäms ju något förjävligt. Ligger jag back en månad då säger jag inte till någon. Då äter jag nudlar, säljer en pryl. Man har ju någon form av stolthet, som sjunker i botten så fort det inte går bra ekonomiskt. Men framtiden ser ändå ljus ut någonstans. För några månader sen så kändes det som det inte fanns någonting för mig framöver i livet. Nu har jag ändå fått livet på ganska bra fot med extrajobb och snart nytt boende och nya vänner. Hur går det för er? Känns det som att det ändå finns ett litet ljus i tunneln?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Shopaholic169, post: 155442, member: 4490"] Behöver bara skriva av mig lite, jag skäms så grovt mycket. Det ligger en skam i att ha ett missbruk av något slag. Jag diskuterade detta häromdagen med några kollegor som vet om att jag har haft spelmissbruk. Svårt att missa liksom, när allt gick åt helvete för några månader sen så stod jag inne på mitt jobb ensam i ett rum med min närmsta kollega och började storböla. Berättade allting, kunde inte hålla en god min längre. Mina släktingar vet om min situation, men inte hur det är nu. Hur varenda litet bakslag blir som ett stort jävla bakslag istället. Tyvärr är jag också den människan som inte tycker om att prata ut om saker. Så jag drar mig oftast till en vän och den vännen får gärna ha 7282 problem mer än mig. Så alla våra diskussioner är om denne person istället för mig, och det har blivit en ond cirkel. För jag tror att man behöver prata med någon, men man skäms ju något förjävligt. Ligger jag back en månad då säger jag inte till någon. Då äter jag nudlar, säljer en pryl. Man har ju någon form av stolthet, som sjunker i botten så fort det inte går bra ekonomiskt. Men framtiden ser ändå ljus ut någonstans. För några månader sen så kändes det som det inte fanns någonting för mig framöver i livet. Nu har jag ändå fått livet på ganska bra fot med extrajobb och snart nytt boende och nya vänner. Hur går det för er? Känns det som att det ändå finns ett litet ljus i tunneln? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Skäms, hur går det för er?
Topp