Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sjuktråd oxå...

Alltså lån & skulder i all ära, men vi har ju många syrror här ute, så ja ställer frågan: vad fasiken händer med mig...har så satans ont på baksidan av knävecket som ”söker” mig ner i foten... Har duktigt ont även i vänster balle...
De e riktigt illa...benet vill vika sig när ja typ stiger ur bilen...

För att göra mitt inlägg legitimt i ett lånforum, så är jag skuldsatt dock med pågående skuldsanering...men smärtan i knäet e värre än alla skulder...så känns de just nu iallafall... :(

Alltså lån & skulder i all ära, men vi har ju många syrror här ute, så ja ställer frågan: vad fasiken händer med mig...har så satans ont på baksidan av knävecket som ”söker” mig ner i foten... Har duktigt ont även i vänster balle...

För att göra mitt inlägg legitimt i ett lånforum, så är jag skuldsatt dock med pågående skuldsanering...men smärtan i knäet e värre än alla skulder...så känns de just nu iallafall... :(
Nu är ju jag bara en sketen undersköterska men det låter som ischias ;)

Är du svullen rodnad värmeökning?
Syns det nått utvändigt ?
Behöver veta lite mer vad gjorde du när det hände? Ursäkta men vad är vänster balle:D
Tagit smärtlindring ? Sträckning kan även komma nerver i kläm
Du har inte överbelastat ?
Nu fick jag veta skinkan och då kan det vara en nerv inkläm eller som Usk skrev ischias

Senast ändrad:
...men varför bara duktig smärta i knäet och neråt foten, men även runt i vänster balle... Jag har sååå satans ont !

Aajaj exakt det du beskriver har jag varit med om och då fick jag till mig att det var ichiasnerven som kommit i kläm. Jag tappade känseln ner i benet, och kunde ej stödja på det. Blev rejält knådad av massör på skinkan/ballen, och det gav med sig så småningom. Hoppas du får hjälp!! Och att du blir av med det onda. Stor kram ❤️

Ischias låter det som säger en sketen sjuksköterska haha
Ja haha ikväll träffade jag en pappa med sitt barn som slagit i huvudet.
Barnet utan symtom och inget större fall förklarade att vi gör inget utan obs på barnet under ca 4 Tim mm gav råd.
Ville skicka hem dom istället för att vänta 4-6 Tim att träffa läkare.
Pappan skulle prompt träffa läkare för att efter 4 Tim gå hem med samma info jag gett:D så nog är man en sketen sjuksköterska ibland i andras ögon;):p

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp