Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sjukskrivning under sanering

Idag var jag hos läkare för uppföljning av mediciner (adhd) dessa funkar ok, har innan varit sjukskriven precis i början av min sanering pga utmattning och nu nästan 2 år senare så vill hon sjukskriva mig 100 % för samma, jag e sjukt matt och trött men vågar inte ta emot sjukskrivning då jag inte vet hur jag ska lösa det rent ekonomiskt och vad händer med min sanering?? Nån som varit i samma sits!?

Idag var jag hos läkare för uppföljning av mediciner (adhd) dessa funkar ok, har innan varit sjukskriven precis i början av min sanering pga utmattning och nu nästan 2 år senare så vill hon sjukskriva mig 100 % för samma, jag e sjukt matt och trött men vågar inte ta emot sjukskrivning då jag inte vet hur jag ska lösa det rent ekonomiskt och vad händer med min sanering?? Nån som varit i samma sits!?
Du får skicka in om omprövning så räknar de om och baserar din sanering på de nya förutsättningarna. Jag var sjukskriven förra året, var inga problem, tuffa månader innan omprövningen var klar bara.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp