Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Sitter verkligen i skiten.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Baraentjej" data-source="post: 317723" data-attributes="member: 7530"><p>Jag har lån enligt följande</p><p></p><p>441980 på remember 12.6% ränta</p><p>249024 på <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/35" target="_blank">Ica banken</a> 5.6%</p><p>Remember kreditkort 31500 24.9% ränta. </p><p></p><p>Totalt: 722504 kronor.</p><p></p><p>Betalar enligt nedan per månad. </p><p>Remember privatlån 5665 .-</p><p>Remember kredit 2000 .-</p><p>Ica banken privatlån 2705 .-</p><p>Totalt: 10370.-</p><p></p><p>Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Min kreditvärdighet är i botten för att jag ansökt om lån för att få bättre ränta. Kan inte få den bättre förrän maj 2023. </p><p>Jag har ingen lust att leva längre och vill gärna ha tips på vad jag kan göra. Jag är rädd och jag skäms.</p><p></p><p>Bor ensam, har 35000 brutto, per månad. Fast anställning. </p><p></p><p>Helt ärligt, vad hade ni gjort?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Baraentjej, post: 317723, member: 7530"] Jag har lån enligt följande 441980 på remember 12.6% ränta 249024 på [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/35"]Ica banken[/URL] 5.6% Remember kreditkort 31500 24.9% ränta. Totalt: 722504 kronor. Betalar enligt nedan per månad. Remember privatlån 5665 .- Remember kredit 2000 .- Ica banken privatlån 2705 .- Totalt: 10370.- Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Min kreditvärdighet är i botten för att jag ansökt om lån för att få bättre ränta. Kan inte få den bättre förrän maj 2023. Jag har ingen lust att leva längre och vill gärna ha tips på vad jag kan göra. Jag är rädd och jag skäms. Bor ensam, har 35000 brutto, per månad. Fast anställning. Helt ärligt, vad hade ni gjort? [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Sitter verkligen i skiten.
Topp