Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Sinnesrubbat, förlora allt igen
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gurrafisk" data-source="post: 50736" data-attributes="member: 3398"><p>Vad är det jag ska släppa menar du? Jag har varit hos skuld och budgetrådgivare för 3 år sedan, jag har släppt allt till kronofogden.</p><p>Men jag är skyldig privatpersoner 12.000kr och jag måste fixa fram dom pengarna. Jag lever redan med utmätning på lön i 2-3 månader till och jag är sjukt nära att lösa hela problematiken men måste ordna fram 12.000kr snabbare än snabbast, redan i helgen helst.</p><p></p><p>Sedan när utmätningen är slut om 2-3 månader så har jag ju 25.000kr netto in med endast 3.000kr i utgifter per månad så då är ju allting löst.</p><p></p><p>Problemet är att om jag inte fixar fram pengarna snarast kan jag åka i fängelse, bli av med jobbet och endast gud vet hur lång tid det tar att få ett nytt jobb, om det ens går med mitt register. Så nära att lösa allt vilket jag kunde gjort om jag inte varit dum i huvudet så har bara mig själv att skylla.</p><p></p><p>Men det finns ingenting att släppa, pengarna ska fram. Så är det bara.</p><p>Sen när allt är löst ska jag söka seriös hjälp mot spel, så är det bara. Kosta vad det kosta vill.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gurrafisk, post: 50736, member: 3398"] Vad är det jag ska släppa menar du? Jag har varit hos skuld och budgetrådgivare för 3 år sedan, jag har släppt allt till kronofogden. Men jag är skyldig privatpersoner 12.000kr och jag måste fixa fram dom pengarna. Jag lever redan med utmätning på lön i 2-3 månader till och jag är sjukt nära att lösa hela problematiken men måste ordna fram 12.000kr snabbare än snabbast, redan i helgen helst. Sedan när utmätningen är slut om 2-3 månader så har jag ju 25.000kr netto in med endast 3.000kr i utgifter per månad så då är ju allting löst. Problemet är att om jag inte fixar fram pengarna snarast kan jag åka i fängelse, bli av med jobbet och endast gud vet hur lång tid det tar att få ett nytt jobb, om det ens går med mitt register. Så nära att lösa allt vilket jag kunde gjort om jag inte varit dum i huvudet så har bara mig själv att skylla. Men det finns ingenting att släppa, pengarna ska fram. Så är det bara. Sen när allt är löst ska jag söka seriös hjälp mot spel, så är det bara. Kosta vad det kosta vill. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Sinnesrubbat, förlora allt igen
Topp