Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sileo Kapital

Jag har ett lån hos Frogtail som jag inte kan betala denna månaden och som kommer att gå till inkasso. De skriver att de använder sig av Sileo Kapital. Jag kan verkligen inte få en blank förfrågan på min UC just nu. Någon som vet om de tar en UC förfrågan om jag ber om en avbetalning och någon som vet OM de kan hjälpa till med en avbetalning?

Tacksam för svar!

Jag har ett lån hos Frogtail som jag inte kan betala denna månaden och som kommer att gå till inkasso. De skriver att de använder sig av Sileo Kapital. Jag kan verkligen inte få en blank förfrågan på min UC just nu. Någon som vet om de tar en UC förfrågan om jag ber om en avbetalning och någon som vet OM de kan hjälpa till med en avbetalning?

Tacksam för svar!

För mig gjorde de det men det var flera år sen.

Tacksam för svar!
Lätt top 3 av inkassobolagen när det kommer till kundservice. Avbetalningsplan kommer du få. Dom tog ingen UC på mig (två månader sedan). Mycket bra att ha att göra med.

Dom tog UC på mig vid frågan om avbetalningsplan, och så gör dem en UC per år under utmätning.

Tog ingen uc på mig heller. Det var klarna och ferratum. Dock tar de uc en gång om året, men du kan säga till dem att de inte ska ta någon. Absolut det bästa inkassoföretag jag har haft.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp