Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sileo kapital, ränta

Jag har en skuld från Klarna som ligger hos Sileo kapital. Jag betalar 1000 kr/mån. Har betalat på skulden i 9 månader och den har knappt sjunkit något. Gick in och kollade på mina sidor där och ser att drygt 800 kr är ränta och sen 60 kr är aviavgift tror jag. Är det någon som lyckats förhandla om räntan hos Sileo kapital? Lyckades få fryst ränta hos Gothia på en skuld förra året. Försökt med Axactor men de var omöjliga. Är det någon idé att förhandla med Sileo, någon som har erfarenhet?

Blev nyligen erbjuden fryst ränta av dom . Dock krävde dom 4000 kr månad :)

Var det skuld från Klarna? Höjde dom månadsbetalningen när du fick fryst ränta eller hade du 4000 kr/mån redan sen innan?

Var det skuld från Klarna? Höjde dom månadsbetalningen när du fick fryst ränta eller hade du 4000 kr/mån redan sen innan?
Yes klarna ! Ligger som utmätning idag och minskas genom den varje månad , men dom erbjöd sig dra tillbaka och frysa räntan och sedan betala 4000 kr mån ! Det hoppade jag över eftersom det minskas ändå :)

Ok, då förstår jag. Tack för svar. Ska ge mig på ett försök att få ner räntan hos dom efter jul. Även om jag eventuellt kan betala bort skulden nästa sommar/höst så vill jag ändå inte ligga och betala enbart ränta i flera månader som jag redan gjort länge.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp