Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sen med Lumify/Binly

Hej
Jag kommer att vara sen med mina betalningar till Lumify och Binly denna månaden (skattepengar, skattepengar) -kommer att vara ca 10 dagar på Binly och 14 på Lumify. Kommer det att hända nåt? ska förstås försöka lösa de båda fullt ut inom snar framtid, hemska!

Hej
Jag kommer att vara sen med mina betalningar till Lumify och Binly denna månaden (skattepengar, skattepengar) -kommer att vara ca 10 dagar på Binly och 14 på Lumify. Kommer det att hända nåt? ska förstås försöka lösa de båda fullt ut inom snar framtid, hemska!
Du kommer få en massa samtal/mejl och sms.
Men inget kommer skickas vidare eller så

Har en bekant som var orolig själv som frågade mig. Han var 35 dagar sen och betalade sen. Inget gick vidare ”detta var för en månad sen”

Hej
Inget kommer hända förutom kanske en påminnelse avgift! Du kan vara lugn.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp