Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Selene Finans, UC frågan igen

Tar Selene Finans UC under 30.000? Och skickar dom hem post eller sker allt vi autogiro/e-post?

Oerhört tacksam för svar från någon som vet. Dom jobbar ju inte helger så fick leta mig hit. :)

Mja, som sagt, ansökte på 30.000 för någon månad sedan, de tog endast Bisnode på mig så de tar inte UC på allt, visserligen sökte jag på Lånbolaget, som är Selene Finans .. Men som sagt inte 100% på att de tar UC på allt, verkar vara slumpmässigt. Men mitt råd, har du skulder du inte reder ut, skicka till KFM, ALLT och låt dom göra utmätning på lönen, jag har själv varit i skuldfällan ett par gånger om, låt det inte eskalera, det går inte att låna sig ur knipan, tro mig :)

Slarvigt formulerat av mig :)

De KAN numera ta UC oavsett belopp. Sen håller jag med om att det i många lägen är vettigast att släppa till KFM, men visst går det att låna sig ur knipor. Jag har gjort det. Men man kan inte låna sig ur knipor genom att låna och hoppas på det bästa, eller att något ska hända, man behöver en strukturerad budget med full kontroll på in- och utgifter och noggrann planering.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp