Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Se värde i pengar!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Per1975" data-source="post: 129377" data-attributes="member: 4424"><p>Seriöst, jag satte också in småsummor först och hade koll som du, hjärnan förändras i takt med spelandet. Hur bra koll du än tror att du har kan du säkert ändras till att göra saker du inte trodde, t.ex. ta ett dåligt lån. Jag är ett exempel. Har alltid rågarvat åt att folk kan vara så dumma och ta smslån och varit säker på att jag aldrig kommer ha ett sånt. Så man kan aldrig veta. Vissa saker kanske är givna som att man kan veta att man aldrig skulle råna någon men att förstöra för sig själv för att kunna fortsätta spela gör många. Så om du väl har börjat uppleva att belöningssystemet är pajat _kan_ du vara på en farlig väg. Jag hade bailat och blockat mig.</p><p>Postkodlotteriet och andra lotterier ringer och försöker håva in mig ständigt och jag säger bara "du, det spelar ingen roll vad du säger för jag kommer inte kunna bli övertalad till att spela spel"</p><p>Det får oss att bli verklighetsfrånvända och så vidare, som att spela datorspel, kul - visst, men ger oss inte mycket att skriva i CV eller minnas när man sitter med familjen och pratar minnen. Blir lite förbannad över att folk spelar bort en enda krona.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Per1975, post: 129377, member: 4424"] Seriöst, jag satte också in småsummor först och hade koll som du, hjärnan förändras i takt med spelandet. Hur bra koll du än tror att du har kan du säkert ändras till att göra saker du inte trodde, t.ex. ta ett dåligt lån. Jag är ett exempel. Har alltid rågarvat åt att folk kan vara så dumma och ta smslån och varit säker på att jag aldrig kommer ha ett sånt. Så man kan aldrig veta. Vissa saker kanske är givna som att man kan veta att man aldrig skulle råna någon men att förstöra för sig själv för att kunna fortsätta spela gör många. Så om du väl har börjat uppleva att belöningssystemet är pajat _kan_ du vara på en farlig väg. Jag hade bailat och blockat mig. Postkodlotteriet och andra lotterier ringer och försöker håva in mig ständigt och jag säger bara "du, det spelar ingen roll vad du säger för jag kommer inte kunna bli övertalad till att spela spel" Det får oss att bli verklighetsfrånvända och så vidare, som att spela datorspel, kul - visst, men ger oss inte mycket att skriva i CV eller minnas när man sitter med familjen och pratar minnen. Blir lite förbannad över att folk spelar bort en enda krona. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Se värde i pengar!
Topp