Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Bolån
SBAB bolån med befintligt blancolån på 340k
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Brorsan" data-source="post: 288869" data-attributes="member: 4664"><p>Att ha sparkonto där gör nog inte så mycket förbättring till att få lån eller inte. Kalkyl och kreditvärdigheten måste va bra oavsett.</p><p>Beroende på hur du bor idag och om du behöver en så stor buffert eller inte så skulle jag lägga pengarna på att bli av med det lånet du har. Du har visserligen ingen hög ränta på det lånet men du går back vs sparräntan. Om du ändå inte vill använda sparpeng för att betala av så skulle jag nog lägga in pengarna på isk eller liknande, iaf större delen av det..</p><p>För bolån räcker det med att du själv har 5% till kontantinsats resterande kan du få som privatlån hos sbab till ungefär samma ränta, kanske lite bättre.</p><p>Om du siktar på husköp så tänk på att lagfart och pantbrev kostar en del som går rakt ner i statens kassaskrin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Brorsan, post: 288869, member: 4664"] Att ha sparkonto där gör nog inte så mycket förbättring till att få lån eller inte. Kalkyl och kreditvärdigheten måste va bra oavsett. Beroende på hur du bor idag och om du behöver en så stor buffert eller inte så skulle jag lägga pengarna på att bli av med det lånet du har. Du har visserligen ingen hög ränta på det lånet men du går back vs sparräntan. Om du ändå inte vill använda sparpeng för att betala av så skulle jag nog lägga in pengarna på isk eller liknande, iaf större delen av det.. För bolån räcker det med att du själv har 5% till kontantinsats resterande kan du få som privatlån hos sbab till ungefär samma ränta, kanske lite bättre. Om du siktar på husköp så tänk på att lagfart och pantbrev kostar en del som går rakt ner i statens kassaskrin. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Bolån
SBAB bolån med befintligt blancolån på 340k
Topp