Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Santander privatlån nekad i efterhand.
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="noll" data-source="post: 419658" data-attributes="member: 317"><p>Ingen aning alls? Vad undrar du?</p><p></p><p>Tycker det är ganska solklart det jag skriver?</p><p></p><p>Jag fick ett lån via <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27" target="_blank">Lendo</a> som godkändes och signerades av mig för utbetalning. Därefter fick jag nej, dvs inget lån. Jag skrev till klagomålsansvarig hos långivaren och klagade. Klagomålet gällde mer än det avslag jag fick. Kopierade in Lendo i mailen och bad om en omprövning av lånebeslutet. I ett fall ringde klagomålsansvarig från långivaren upp mig och berättade att de tittat på ärendet igen i samråd med Lendo. Det visade sig att oklarheter rådde mellan Lendos uppgifter till dem där Lendo kryddat med en inkomst som inte är månatlig utan årlig. Det stämde således inte med de uppgifter jag fyllde i mot långivaren. Ärendet omprövades, jag fick en ny signeringslänk för signering, blev godkänd och lånet betalades ut. Med det menade jag att jag lyckades. Likartat förfarande vid annat lyckat tillfälle. Så två ggr lyckades jag gå förbi kundtjänsternas stereotypa svar.</p><p>Vilken långivaren är spelar mindre roll då förfarandet är lika då alla långivare är skyldiga att visa gången för klagomål.</p><p></p><p>Om det fortfarande är oklart vad jag ovan redogjort för, ja då vet jag inte vad du vill ha klarhet i.</p><p></p><p>Observera att jag delar min upplevelse, ingen annans. Observera även att det är i välmening jag tipsar om att klagomålsansvarig finns ifall någon missat det. Det är inte för att vara dum.</p><p></p><p>Vill man inte lämna omdöme på t exTrustpilot så gör man inte det.</p><p></p><p>Vill man inte lyfta det man är missnöjd över till klagomålsansvarig så gör man inte det.</p><p></p><p>Allt är frivilligt, men fick för mig att denna sida var till för tips och att dela erfarenheter, men så klart glömmer jag varje gång att det finns gäddor i vassen som är beredda att ordmärka och hugga oavsett hur övertydlig man är och oavsett om man ärligt delar självupplevda händelser.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="noll, post: 419658, member: 317"] Ingen aning alls? Vad undrar du? Tycker det är ganska solklart det jag skriver? Jag fick ett lån via [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27"]Lendo[/URL] som godkändes och signerades av mig för utbetalning. Därefter fick jag nej, dvs inget lån. Jag skrev till klagomålsansvarig hos långivaren och klagade. Klagomålet gällde mer än det avslag jag fick. Kopierade in Lendo i mailen och bad om en omprövning av lånebeslutet. I ett fall ringde klagomålsansvarig från långivaren upp mig och berättade att de tittat på ärendet igen i samråd med Lendo. Det visade sig att oklarheter rådde mellan Lendos uppgifter till dem där Lendo kryddat med en inkomst som inte är månatlig utan årlig. Det stämde således inte med de uppgifter jag fyllde i mot långivaren. Ärendet omprövades, jag fick en ny signeringslänk för signering, blev godkänd och lånet betalades ut. Med det menade jag att jag lyckades. Likartat förfarande vid annat lyckat tillfälle. Så två ggr lyckades jag gå förbi kundtjänsternas stereotypa svar. Vilken långivaren är spelar mindre roll då förfarandet är lika då alla långivare är skyldiga att visa gången för klagomål. Om det fortfarande är oklart vad jag ovan redogjort för, ja då vet jag inte vad du vill ha klarhet i. Observera att jag delar min upplevelse, ingen annans. Observera även att det är i välmening jag tipsar om att klagomålsansvarig finns ifall någon missat det. Det är inte för att vara dum. Vill man inte lämna omdöme på t exTrustpilot så gör man inte det. Vill man inte lyfta det man är missnöjd över till klagomålsansvarig så gör man inte det. Allt är frivilligt, men fick för mig att denna sida var till för tips och att dela erfarenheter, men så klart glömmer jag varje gång att det finns gäddor i vassen som är beredda att ordmärka och hugga oavsett hur övertydlig man är och oavsett om man ärligt delar självupplevda händelser. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Santander privatlån nekad i efterhand.
Topp