Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sammanställning banker för vardagsekonomi

Hej,

Jag är nog inte ensam om jämföra priser mellan våra banker kontinuerligt för min vardagsekonomi och byter bank då o då.

Samtliga priser är hämtade 2022-03-22 och dom flesta bankerna på listan har nya priser from 2022-04-01.

BankBankkort inklusive internetbank, per årKreditkortÖvrigt
Icabanken300,00 kr324,00 kr25kr/mån för vanligt konto, 27kr/mån för kreditkort
Länsförsäkringar275,00 kr195,00 krKreditkort är extra tillval (0kr om man är guldkund = aktivt sparande och hem & bilförsäkring)
SEB420,00 krIngårKredit är valfritt tillval utan kostnad
Nordea468,00 krIngårKredit är valfritt tillval utan kostnad
Skandia240,00 kr- krIngen info om kreditkort erbjuds
Swedbank250,00 kr Internetbank ingår inte195,00 kr175,00 kr för internetbank, otydligt om kreditkort ersätter bankkort eller är ett extra tillval som hos LF Bank

Senast ändrad:
Sjuka priser alltså. Blir bara dyrare och dyrare allting men lönen går inte upp i samma takt.

Banker borde betala kunderna för att vi väljer att använda deras bank för lön och ev sparande....

Sjuka priser alltså. Blir bara dyrare och dyrare allting men lönen går inte upp i samma takt.
Ja jag blev lite paff hur stor prisökning vissa kommer slå genom första april (man skulle tro det var ett skämt)

Ja jag blev lite paff hur stor prisökning vissa kommer slå genom första april (man skulle tro det var ett skämt)

Allting alltså. Plastpåse 7 spänn, köpte blöjor nyss nu 120:- kaffe ska vi inte ens snacka om. Nikotinprodukter och öl givetvis, bensin och el etc etc etc

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp