Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån vid spelrelaterade skulder – tips och erfarenheter?

Hej alla, ni verkar ha lite koll på läget och hade behövt lite hjälp och info,

mitt problem är att jag vart ”är” spelberoende och dragit på mig skulder ca250 tusen, ca 4-5 olika lån, men har nu lagt alla korten på bordet och pratat med föräldrar samt min sambo, det jag nu vill göra är att betala av detta så fort som möjligt och undrar hur det funkar angående samlingslån, jag tänkte ringa min bank och fråga om det går och lösa? Vad tror ni?

jag har 2 kreditupplysningar dom senaste 3 månaderna.

och om jag får ett samlingslån så kan jag betala 10tusen i månaden.

Innan du gör något annat ska du berätta vad du gjort för att hindra / börja bearbeta ditt spelberoende

Hej alla, ni verkar ha lite koll på läget och hade behövt lite hjälp och info,

mitt problem är att jag vart ”är” spelberoende och dragit på mig skulder ca250 tusen, ca 4-5 olika lån, men har nu lagt alla korten på bordet och pratat med föräldrar samt min sambo, det jag nu vill göra är att betala av detta så fort som möjligt och undrar hur det funkar angående samlingslån, jag tänkte ringa min bank och fråga om det går och lösa? Vad tror ni?

jag har 2 kreditupplysningar dom senaste 3 månaderna.

och om jag får ett samlingslån så kan jag betala 10tusen i månaden.
Bra att du tagit tag i det redan och fortsätt kämpa.

Så länge du har en ok inkomst så borde ett lån inte vara några problem, bättre att ha längre återbetalningstid och extra amortera i den mån du kan (Säkerställ att det är möjligt)

Ansökan via Lendo kanske är nåt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp