Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån utanför uc eller inte?

Hej! Jag har en heldel skukder utanför uc som jag behöver samla ihop. Jag har risk prognos 2.3% och ucscore 572.

De skulder jag vill samlaihop är ca 300000 men jag har även skulder på ca 300000 som syns på uc. Vad jag borde jag göra ta ett samlingslån på de som syns eller de som inte syns först. Fe skulder som jag har utanför är ganska masdavissa månadsvis och därför hade jag behövt bli av med dem

Hur många förfrågningar har du och när var den senaste?

Samla först dom små och med hägst ränta tror först du kan söka om 350k hos lendo sen om det inte går kan ändra belopp hur många ggr du vill inom en vecka. Försök samla små och dyra lån till ett enda lån

Samla först dom små och med hägst ränta tror först du kan söka om 350k hos lendo sen om det inte går kan ändra belopp hur många ggr du vill inom en vecka. Försök samla små och dyra lån till ett enda lån
Ja alltså jag vill ju få bort alla utanför uc men finns de några långivare som löser lån utanför uc

Tror du kan lugnt få upp till 300k men kan hända att du får lösenkrav alltså måste betala andra skulder. Om du tjänar runt 400k så kan det vara aktuellt för dig att söka

Tror du kan lugnt få upp till 300k men kan hända att du får lösenkrav alltså måste betala andra skulder. Om du tjänar runt 400k så kan det vara aktuellt för dig att söka
Jag tjänar inte 400k utan har en månadsanställning på 30800men har varit föräldrarledig fram tills juni iår

30800kr innan eller efter skatt om det är efter skatt så har du god marginal att klara skulden. 400k årsinkomst menade jag

ta 300 att samla då och om du inte får kan du ringa och ändra summa inom en veck, eftersom du har låg inkomst och redan mkt skulder, uppdatera oss gärna när du har sökt. Har hört att lendo är bäst

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp