Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån råd osv!

Hej!
Hoppas att det finns någon som skulle kunna hjälpa mig
Har lyckats att dra på mig en del skulder och förfrågningar
Är inte super höga summor men är såpass att jag skulle behöva samla ihop dom för att klara av vardagen iallafall…
Har runt 30 förfrågningar då det har vart desperata ansökningar som nekats och har inte förstått bättre än att fortsätta på nästa sida…
Har ett lån på avida sedan ett halvår sedan
Och såg att man kan öka sitt lån där och jag tänkte på engång YES!!
Men sen kom jag på att få tas det förmodligen en till uc och är inte ens säkert att ja får det, och vill inte dra på mig mer då jag har 1 uc sedan början på november (inte jätte lång tid men är ändå något)
Så undrar om någon har ansökt om att utöka sitt lån där och vet om det är lätt eller svårt att få det beviljat
Eller om det finns något annat man kan söka för att samla ihop
Har ingen möjlighet till borgensman eller att låna på bostad

tacksam för all hjälp ja kan få

Hej!
Hoppas att det finns någon som skulle kunna hjälpa mig
Har lyckats att dra på mig en del skulder och förfrågningar
Är inte super höga summor men är såpass att jag skulle behöva samla ihop dom för att klara av vardagen iallafall…
Har runt 30 förfrågningar då det har vart desperata ansökningar som nekats och har inte förstått bättre än att fortsätta på nästa sida…
Har ett lån på avida sedan ett halvår sedan
Och såg att man kan öka sitt lån där och jag tänkte på engång YES!!
Men sen kom jag på att få tas det förmodligen en till uc och är inte ens säkert att ja får det, och vill inte dra på mig mer då jag har 1 uc sedan början på november (inte jätte lång tid men är ändå något)
Så undrar om någon har ansökt om att utöka sitt lån där och vet om det är lätt eller svårt att få det beviljat
Eller om det finns något annat man kan söka för att samla ihop
Har ingen möjlighet till borgensman eller att låna på bostad

tacksam för all hjälp ja kan få
Det bästa är om du ringer Avida och pratar med dem, de har bra kundservice.
Chans till annat lån med 30ff är det tyvärr kört. Du måste vänta 1 år när de har försvunnit för att ansöka. Gör inga onödiga ff. Jag själv hade problem att låna med 7 ff förra året.

Det bästa är om du ringer Avida och pratar med dem, de har bra kundservice.
Chans till annat lån med 30ff är det tyvärr kört. Du måste vänta 1 år när de har försvunnit för att ansöka. Gör inga onödiga ff. Jag själv hade problem att låna med 7 ff förra året.
Hej!
ja okej
Har skrivit lite med dom men dom hänvisar till en ansökan och känns dumt att göra det och dra på sig en till ff om de ändå blir nekat

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp