halloj, har ett skuldsaldo på 650000:-. Har värdelös UC nu, 29,5 %. 14 ff senaste året. Min fråga är ; när mina ff är nere på rimlig nivå nästa år runt maj, är det möjligt att få samlingslån och baka ihop en del av lånen? Har 6 st blanco och bara att baka ihop 2-3 st skulle ju frigöra mer pengar varje månad.
Har 360 000:- årsinkomst. Vet att med ett skuldsaldo på runt 190% av årsinkomst är det ju kanske inte så lockande att ge ett samlingslån, men om detta är för att samla andra lån för ca 200-300 000:- , är detta omöjligt då? Om banken löser detta åt mig? Måste jag arbeta ner min skuld med 250 000 typ innan jag kan gå samlingslån ö H t?
Har 360 000:- årsinkomst. Vet att med ett skuldsaldo på runt 190% av årsinkomst är det ju kanske inte så lockande att ge ett samlingslån, men om detta är för att samla andra lån för ca 200-300 000:- , är detta omöjligt då? Om banken löser detta åt mig? Måste jag arbeta ner min skuld med 250 000 typ innan jag kan gå samlingslån ö H t?
Har kreditkort och blanco. Jag undrar om det ens är möjligt? Om storleken på skulderna gör att mitt UC-score aldrig sjunker då mycket även när ff försvinner. Får kanske ringa och höra mig för innan jag söker när det är aktuellt. Tack för svaret hursom turnaround!