Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Samlingslån och medlåntagare
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dukemo" data-source="post: 456886" data-attributes="member: 5174"><p>Medsökande för lån kan givetvis vara en stor räddning på ekonomi men det blir också en belastning på relationen, speciellt om du skulle få betalningsproblem i framtiden vilket man inte alltid kan veta.</p><p></p><p>Jag lånade pengar rakt från min fästmö förra året och trots att det var en bra lösning för min ekonomi och jag redan amorterat 30% av beloppet är det fortfarande inte kul i efterhand att vara bunden till en nära ekonomiskt.</p><p></p><p>Medsökande är ju inte riktigt samma sak som min situation men det är ändå en osäker uppoffring din eventuella ex-fru tar som medsökande.</p><p></p><p>Innan ni ens tänker tanken även om ni har en bra relation är det viktigt att hon känner till hela historien och att du också är medveten om varför du har fått skulder och hur du kan sluta använda krediter i framtiden. Skulder är ju egentligen bara ett symptom på bakomliggande beteende/händelser trots allt.</p><p></p><p>Samlingslån är kanon men det öppnar också dörrarna för att bli bekväm med att börja norpa på krediter såfort månadskostnaden gått ner om man inte har bearbetat det huvudsakliga problemet som orsakade skulderna.</p><p></p><p>Allt i välmening!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dukemo, post: 456886, member: 5174"] Medsökande för lån kan givetvis vara en stor räddning på ekonomi men det blir också en belastning på relationen, speciellt om du skulle få betalningsproblem i framtiden vilket man inte alltid kan veta. Jag lånade pengar rakt från min fästmö förra året och trots att det var en bra lösning för min ekonomi och jag redan amorterat 30% av beloppet är det fortfarande inte kul i efterhand att vara bunden till en nära ekonomiskt. Medsökande är ju inte riktigt samma sak som min situation men det är ändå en osäker uppoffring din eventuella ex-fru tar som medsökande. Innan ni ens tänker tanken även om ni har en bra relation är det viktigt att hon känner till hela historien och att du också är medveten om varför du har fått skulder och hur du kan sluta använda krediter i framtiden. Skulder är ju egentligen bara ett symptom på bakomliggande beteende/händelser trots allt. Samlingslån är kanon men det öppnar också dörrarna för att bli bekväm med att börja norpa på krediter såfort månadskostnaden gått ner om man inte har bearbetat det huvudsakliga problemet som orsakade skulderna. Allt i välmening! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Samlingslån och medlåntagare
Topp