Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Samlingslån - Lendo - tar det verkligen 24 timmar?

Då min uc-score droppade rätt bra i natt, så testade jag att söka ett samlingslån kl 07 imorses. 5 minuter senare en offert, på 35 000 mindre än sökt, sen stendött. Ingen mer offert. Tror ni ens det kommer komma fler inom dessa 24 timmar? Dock inget sms än att det är slutbehandlat, men kan vara de små som inte ens behagat svara då de inte har summan jag bett om?

Har alltid tagit många timmar för mig innan alla svarat, alltid några som är riktigt snabba och för mig har det varit dom med sämst ränta också.

Då min uc-score droppade rätt bra i natt, så testade jag att söka ett samlingslån kl 07 imorses. 5 minuter senare en offert, på 35 000 mindre än sökt, sen stendött. Ingen mer offert. Tror ni ens det kommer komma fler inom dessa 24 timmar? Dock inget sms än att det är slutbehandlat, men kan vara de små som inte ens behagat svara då de inte har summan jag bett om?

Vilket belopp sökte du på? Vad har du för betyg hos UC? Anmärkningar?

Sökte 155 000, inga anmärkningar, 8,3 % på UC, som blev 8,8 efter ny uc via Lendo.
Men chattade med Lendo nu och de sa att alla banker har svarat, så fick bara en offert, hos Thorn, iofs inte bästa valet, men just nu skulle det ändå lösa en massa annat som är ännu sämre.

Hur många förfrågningar och vilken inkomst har du? Summa synlig på UC?

Detta är faktorer som ofta är lika viktiga som UC-betyget när det gäller att få erbjudanden.

18 ff med den idag, så lite väl många dessvärre, inkomst 431k, synligt lån, 1 st, på 117 000

Men tackade ja på thorn, tänker jag sedan kan vänta så att jag får fläckfri uc och sedan söka nytt samlingslån med bättre ränta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp