Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån hög skuldsättning

Hej!
Jag har en katastrofal skuldsituation. Min ”sista chans” är att försöka få ett samlingslån. Min kreditvärdighet är låg (22 % risk), har haft 14 förfrågningar hos UC det senaste året, skuldsaldot är på c 1,5 mkr har en skatteskuld på 100 k som förfaller den 12 septembers och min taxerad inkomst är på ungefär 1 mkr. Vet ni något låneinstitut som skulle ge mig ett samlingslån och i så fall vilket? Jag förstår själv att det förmodligen är helt omöjligt men det skadar inte att höra här!

Hej!
Jag har en katastrofal skuldsituation. Min ”sista chans” är att försöka få ett samlingslån. Min kreditvärdighet är låg (22 % risk), har haft 14 förfrågningar hos UC det senaste året, skuldsaldot är på c 1,5 mkr har en skatteskuld på 100 k som förfaller den 12 septembers och min taxerad inkomst är på ungefär 1 mkr. Vet ni något låneinstitut som skulle ge mig ett samlingslån och i så fall vilket? Jag förstår själv att det förmodligen är helt omöjligt men det skadar inte att höra här!
Kolla med din bank det är nog sen enda lösningen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp