Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Samlingslån eller fortsätta snöbollsmetoden?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hannes.mff" data-source="post: 386480" data-attributes="member: 7694"><p>Blev att jag signerade DNB. Skönt hade det varit med ett helt lån och en månadskostnad men nu blir det så att jag löser alla små lån och har kvar DNB på 350k med 9% ränta plus <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9019" target="_blank">Lendify</a> där jag kommer ha kvar ca 110k kvar. Känns bra att när jag har betalt av <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9019" target="_blank">lendify</a> under nästa år så har jag ett enda lån med dessutom en helt ok ränta. Hoppas jag åtminstone gjort något sunt val och slipper en månadskostnad på ca 9.000.</p><p></p><p>Ska även spärra mig från Klarna och har bestämt att söka hjälp för mina gamla beteenden och få en acceptans i allt. Har slitit ihjäl mig i ett helt år och inser att det inte är hållbart, hellre amortera 7.000 i månaden vilket jag kommer göra utan att jobba varje helg och varje kväll på vardagar än att amortera av 15.000 varje månad för att slita ihjäl mig själv. Men för att komma till den acceptansen behöver jag få hjälp, för nu har jag bara jobb i sikte… Jag är glad att jag inte har några betalningsanmärkningar eller KF. Aldrig varit nära på att missa en betald räkning eller så, men, jag måste vara snäll mot mig själv och inte slita ut mig själv innan jag hamnar att jag kanske inte ens orkar jobba längre och då inte ens ha råd med att betala av lånen överhuvudtaget.</p><p></p><p>Tack för all hjälp och era kommenterarer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hannes.mff, post: 386480, member: 7694"] Blev att jag signerade DNB. Skönt hade det varit med ett helt lån och en månadskostnad men nu blir det så att jag löser alla små lån och har kvar DNB på 350k med 9% ränta plus [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9019"]Lendify[/URL] där jag kommer ha kvar ca 110k kvar. Känns bra att när jag har betalt av [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/9019"]lendify[/URL] under nästa år så har jag ett enda lån med dessutom en helt ok ränta. Hoppas jag åtminstone gjort något sunt val och slipper en månadskostnad på ca 9.000. Ska även spärra mig från Klarna och har bestämt att söka hjälp för mina gamla beteenden och få en acceptans i allt. Har slitit ihjäl mig i ett helt år och inser att det inte är hållbart, hellre amortera 7.000 i månaden vilket jag kommer göra utan att jobba varje helg och varje kväll på vardagar än att amortera av 15.000 varje månad för att slita ihjäl mig själv. Men för att komma till den acceptansen behöver jag få hjälp, för nu har jag bara jobb i sikte… Jag är glad att jag inte har några betalningsanmärkningar eller KF. Aldrig varit nära på att missa en betald räkning eller så, men, jag måste vara snäll mot mig själv och inte slita ut mig själv innan jag hamnar att jag kanske inte ens orkar jobba längre och då inte ens ha råd med att betala av lånen överhuvudtaget. Tack för all hjälp och era kommenterarer [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Samlingslån eller fortsätta snöbollsmetoden?
Topp