Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Klaralån
- Lån utan UC
4.
Brixo Privatlån (ny)
- Ingen UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Lumify
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Ferratum
- Lån utan UC
10.
Brixo
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Samlingslån efter spelproblem – tips för att ordna ekonomin?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LånaUtanPapper" data-source="post: 472971" data-attributes="member: 3402"><p>Jag hade inte bränt iväg en förfrågan. Även med 12 UC förfrågningar så är det förmodligen 10 för mycket för att få erbjudande med 7 maxade synliga kreditkort. </p><p></p><p>Tyvärr tror jag att det är tok-kört att bli beviljad något ännu. Även om du inte kan betala av något idag så får du fortsätta betala in på krediter och ta ut ett tag till.</p><p>Jag tror att situationen går att lösa med samlingslån och rätt disciplin. Problemet är att detta är fel timing för samlingslån. </p><p></p><p>Kan du se till att det går runt utan att få anmärkningar tills du har 0 eller 1 UC förfrågan och då söka så lär du få något erbjudande så att du kan lösa bort det värsta och ha något att jobba med. </p><p>Om du då får ett samlingslån på 250.000 så kan du lösa alla Luma lån + dom minsta skulderna. Går du pluss efter det så har du något att jobba med och 6 månader senare kanske få ett andra samlingslån och kan samla upp resten. Om 12-18 månader ha endast 2 lån kvar och därifrån börja amortera bort ett av dom.</p><p></p><p>Just nu tror jag det handlar om att överleva dagen tills alla/nästan alla UC förfrågningar är borta och rätt timing för ett samlingslån.</p><p></p><p>Det som jag absolut inte rekommenderar är att försöka dig på ett samlingslån idag eller när du har 12 förfrågningar kvar. Det som kommer hända är att du blir nekad och du skjuter dig själv i foten genom att fördröja tiden tills du kan få ett samlingslån. Det snabbaste sättet att få ett samlingslån och ha möjlighet att dig ur detta är att undvika anmärkning och att inte söka ett samlingslån/dra på dig en ny UC FF. Vänta ut 22-23-24 förfrågningar först.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LånaUtanPapper, post: 472971, member: 3402"] Jag hade inte bränt iväg en förfrågan. Även med 12 UC förfrågningar så är det förmodligen 10 för mycket för att få erbjudande med 7 maxade synliga kreditkort. Tyvärr tror jag att det är tok-kört att bli beviljad något ännu. Även om du inte kan betala av något idag så får du fortsätta betala in på krediter och ta ut ett tag till. Jag tror att situationen går att lösa med samlingslån och rätt disciplin. Problemet är att detta är fel timing för samlingslån. Kan du se till att det går runt utan att få anmärkningar tills du har 0 eller 1 UC förfrågan och då söka så lär du få något erbjudande så att du kan lösa bort det värsta och ha något att jobba med. Om du då får ett samlingslån på 250.000 så kan du lösa alla Luma lån + dom minsta skulderna. Går du pluss efter det så har du något att jobba med och 6 månader senare kanske få ett andra samlingslån och kan samla upp resten. Om 12-18 månader ha endast 2 lån kvar och därifrån börja amortera bort ett av dom. Just nu tror jag det handlar om att överleva dagen tills alla/nästan alla UC förfrågningar är borta och rätt timing för ett samlingslån. Det som jag absolut inte rekommenderar är att försöka dig på ett samlingslån idag eller när du har 12 förfrågningar kvar. Det som kommer hända är att du blir nekad och du skjuter dig själv i foten genom att fördröja tiden tills du kan få ett samlingslån. Det snabbaste sättet att få ett samlingslån och ha möjlighet att dig ur detta är att undvika anmärkning och att inte söka ett samlingslån/dra på dig en ny UC FF. Vänta ut 22-23-24 förfrågningar först. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Samlingslån efter spelproblem – tips för att ordna ekonomin?
Topp