Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån, bank norwegian

Hej :) Tänkte söka ett samlingslån nu på måndag på 252000 Vad tror ni ? årsinkomst 440000kr fast jobb i 12 år 4 uc förfrågningar, inga betalningsanmärkningar lån som syns på uc 150000kr har hyreslägenhet .tänkte på bank norwiegan eller nån som vet på störst chans .

Fick ett lån på 215000 kr ränta på 13% inte så bra men kunde inte säga nej till det då mitt kreditbetyg gick ner till mindre bra efter jag sökte det lånet, så blev lite låst på det. hur dom räknar på kreditbetyget är ju en gåta isig sjukt. men ändå glad att jag fick lånet :)

Oj, jobbig ränta du fick :/ Skulle gissa på att dina tidigare blancolån spelade en roll där

Sökte du på 252 men bara blev beviljad 215? Hur var ditt kreditbetyg innan du sökte?

ja hade inte så mycket val var tvungen att ta det lånet .jag sökte på 252000 fick bara 215000 beror på väl mina lån som jag hade på 150000. hade kreditbetyg mellan bra och mycket bra innan jag sökte .skulle sökt på icabanken lätt att vara klok efterhand.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp